Beach och barnvakt samt en full måne

 
Jag lever fortfarande på all kärlek efter festen, och kroppen lever på att fortfarande vara sliten. 
Mina stackars ben o rygg undrar "vad var det som tusan hände, var det nödvändigt att dansa i flera timmar i sanden?!" 
Ja det var det!
 
Låt oss titta på hur vår gårdag såg ut. 
Vi vinkade av Pia, Pu och Jelena som nu åker vidare mot Bangkok innan planet går hem imorgon. 
Veckan här med dom gick verkligen sååå fort men den har ju också varit väldigt innehållsrik. 
Jag är så glad att min kollega Pia kom hit så hon fick se vårt liv härnere och det kommer underlätta hemma sedan när jag ska berätta om mina Thaibravader 🙂
 
Efter det packade vi in oss i en samlad sarengtrupp och åkte mot Mae Ramphueng beach.
 
 
Supermysigt i den här delen av "stan" tycker jag. 
 
Jag och Johan åkte sedan hem för att ta emot Noah som kom från skolan och sedan var vi barnvakt till Signe då övriga i familjen Nordqvist åkte in till Bangkok Hospital i Rayong med Selma som fått en spricka i armbågen 😕
Snart borde vi få bonuskort både på sjukan och hos Anrut som kör alla oss hela tiden hehe. 
 
Vi som slapp sjukhus hade i alla fall en mysig eftermiddag med pool och sedan middag på Wong. 
 
 
Den här fulla månen har hållit mig vaken halva natten och när jag sovit så har jag haft hemska mardrömmar och även Noah. Men så är jag ju otroligt energikänslig också. 
Tur man är här i värmen och kan bli pigg av ljuset 🙂
 
Nu måste jag sätta fart, mot gymmet och sedan massage med tjejerna kl 10 hos Jampa. 
Funderar på att köra en vlogg om denna dag, den som läser här lär bli varse i så fall. 
 
Hörs!
#1 - - Anna Z:

Kunde inte somna igår!!! Låg vaken halva natten!
Men är ändå sjukt taggad inför den här sista fantastiska dagen 😍❤️

#2 - - Annelie :

Dansa i timmar i sanden!!! ❤️❤️ Fatta så underbar! Glad för er alla som var med 😃👌😘🌟❤️

Svar: ❤️
Stina

Till top