Chips och dipp

Godmorgon!

Nu så är ordningen återställd. 
Jag gick upp 06:20 och har nu tänt ljus på altanen och njuter av mitt morgonkaffe. 
Och så ett morgoninlägg på det 😃
Min rutin härnere. 

Igår så blev det en heldag på stranden och för mig en helt träningsfri dag. 
Det skulle vara "skadedjursbekämpning" här på TDV mellan 10-16 och då ska man för sin hälsas skull hålla sig undan. 

Vi åkte till Bee happy tillsammans med Helena och Jesper och Irene och deras barn som inte går i skolan nu. 
Vilket gäng vi blivit, så roligt!

När barnen slutade skolan så åkte Jesper och hämtade killarna och så blev det AS, dvs After school i havets vågor. 

Jag hade mobilen hemma hela dagen vilket är så skönt och avkopplande och när jag kom hem låg det bilder på Messenger på Noah när han kör Tabata i skolan. 
Älskar att få bilder och se hur han har det ❤️

(null)

(null)

Förra säsongen som vi var här så kunde jag dagdrömma om chips och dip. 
Denna gång tog jag med mitt favoritdip och igår var en sådan dag då jag var sååå sugen på detta. 
Så sugen att detta fick bli middag. 
Egentligen ville jag öppna min chipspåse hemifrån men stålsatte mig tills vi varit här längre. 

(null)

(null)

Fick denna av en som åkte hem till Sverige igår så provade att blanda dipen med den. 

(null)

(null)

Det funkade men helt ärligt inte den hit som jag hoppats på. Blev lite tapetklistervarning. 
Någon här i Thailand som har tips på vart jag hittar det som är mest lik vår gräddfil hemma?

Jag bäddade ner mig tidigt. 
Tog min spruta och så la vi oss med datorn och fortsatte titta på "Älska mig". 
Sååå bra!! Tack Therese för tipset 🙏🏻

(null)

(null)

Så skönt att bara ligga i sängen o se serie när man är så trött att det är tungt i kroppen. 
Jag klarar inte riktigt av när det blir få timmars sömn och är känslig för det. 
Desto skönare att det är en ny dag idag. 

Johan ska iväg på äventyr och blir hämtad nu strax efter 07. 
Han får berätta själv vad det är han sysslar med för projekt. 

Ha en jättefin dag vad det nu är för dag idag. 
Måste berätta det innan jag loggar ut att igår på stranden så berättade jag att Johan är så dagvill att han trodde det är december nu. 
Personen jag berättade det för utbrast då: haha det är ju oktober nu!
Haha det är så det blir i lunket och exakt det jag tror är så bra för själen. 
Vila, återhämtning, inga krav, vara här och nu
❤️
#1 - - Test:

Test

#2 - - Test:

Test

#3 - - Johan din man:

Hitta gräddfil är utmaningen 😀

#4 - - Anna Z:

Visst tipsade jag om Älska mig också? Såå bra serie!!! Längtar till nästa säsong.

Här hemma där det är november i all sin prakt 🙄😓 funderar jag på att köpa mig en ljusterapilampa. Minns inte när jag såg solen senast och jag bryter snart ihop! Önskar jag kunde teleportera mig till er nu genast!

❤️

Svar: Just det det gjorde du ❤️❤️
Verkligen ett bra tips! 🙏🏻

Ja tänk om
Du kunde komma hit nu ❤️ bästa terapin!
Stina

#5 - - Anonym:

Vilken härlig stranddag❤️ Så gött för själen. Ibland är det så himla skönt att få krypa ner i sängen tidigt och bara läsa eller se en serie😀. Kram kram / Therese

Svar: Verkligen man behöver den mixen här ❤️
Stina

Till top