Den bästa julen

 
Här kommer andra halvan av vår julafton och vilken julafton sen!
 
Vi är ju rätt vana att fira jul här i värmen och gillar verkligen konceptet med lugn och ro och ingen sliter ut sig, bara detta med att FÅ MATEN SERVERAD
Ett vinnande koncept helt klart!
 
Som jag skrev i mitt förra inlägg så firade vi jul med familjen Larsson, vår andra familj. 
Många brukar fråga om Carina är min mamma och vi är nog rätt lika, men ni som känner oss vet att Carina och Jocke varit med i vårt liv länge. 
Vi träffade dem i Thailand när Noah var fyra år och efter det har vi hängt ihop och vi ser dem verkligen som vår familj. 
Carina är en jättenära vän till mig och jag tycker sååå mycket om henne, så positiv och fin är hon! 
Och Noah avgudar Jocke minst sagt 🙂
Nu är även deras son Robert nere med sin familj och dem känner vi också och tycker massa om, det är bara positiv energi på denna familj och vi har sååå roligt ihop. 
 
Nu blev det en lång utläggning men nu tillbaka till julafton!
 
Solen strålade igår och nu är det verkligen riktigt varmt i Thailand. 
Vi hann facetima med Temo med familj, Elias och Nils och Johans föräldrar och sedan kom
Wongs taxi och hämtade upp oss. 
 
Noah hade givetvis sin nya fotbollsdress på sig som han fick av oss i julklapp. 
 
 
Vi blev avsläppta på Wong och sedan promenerade vi till Bandara där familjen Larsson bor. 
Inte så jobbig promenad 🙂
 
 
Väl framme så vankades det ännu mera julfika, bad för dem som ville och lek. 
Underbar julaftonseftermiddag ❤
 
 
Pannkaksvagnen kom lägligt nog förbi så det fick bli lite energipåfyllning. 
 
 
Plötsligt så kommer Sandra med julklappar, ni må tro att jag blev överlycklig! 
 
 
Klockan 18 så hade vi bokat bord på Wong så vi promenerade dit i solnedgången. 
 
 
Vilken underbar julmiddag vi fick!
 
 
Nu tror jag svärmor sätter kaffet i halsen men Johan avslutade kvällen med att köra eldshow inför publik. 
Jag var helt säker på att Johan skulle bränna upp brösthåret men det gick bra denna gång. 
Pjuh!
 
 
Det var vår julafton det. 
Jag känner en enorm rikedom över alla fina människor som vi har i vårt liv. 
#1 - - Pia:

Åh vilken härlig jul ni haft, det var härligt att få önska er God Jul på FaceTime och prata litemed Noah. Ja precis satt faktiskt med frukosten när jag lästs att Johan ha oanade talanger, skönt att det gick bra😀

Till top