Chillhörna

 
Godmorgon!
 
Oj vad jag har sovit gott inatt, jag påverkas alltid av fullmånen så inatt njöt jag extra mycket av att sova som en stock och inte vakna en endaste gång. 
05:40 slog jag upp mina bruna och redo att starta denna dag. 
Jag och Johan såg klart "Älska mig" igår och jag är så glad att jag fick tipset att se den, det var verkligen min kopp av thé. 
 
Jo, nya möbler var det ja. 
När vi köpte det här huset så var det sååå mörka möbler och murrigt och det trivs ingen av oss med riktigt. 
Det klart att inredningsstilen härnere blir annat än hemma och det ska det vara såklart, men lite mer personligt är ju härligt samtidigt som om budgeten inte är allt för tät dessa månader. 
 
Jag kan visa vår lilla hörna här på altanen. 
Förut så stod det här ett träbord med stolar och vi satt aldrig där och åt, det var inte heller så skönt att sitta på stolarna. 
 
 
Vi, eller det kanske är bättre att skriva JAG, tyckte det passade bättre med en chillhörna där man kan sitta och surra. 
Sagt och gjort, nu ser det ut så här, med enkla mått ändå en stor förändring tycker jag. 
 
 
Nu sitter jag här och dricker kaffe och bloggar, ombyte förnöjer 😉
 
Detta är förresten de berömda ljushållarna som Johan packade in i massa plast och la i mitt handbagage och jag gjorde klassikern "har på riktigt inte lagt i dessa själv i väskan" på Arlanda. 
😁
 
 
Igår så var vi förresten och hämtade ut vår tavla som vi ska ha i sovrummet ovanför sängen. 
Detta är min absoluta favoritbild och det har blivit en sådan symbol för mig att det alltid lönar sig att kämpa. 
 
 
Att den just nu står i köket beror på att när vi skulle hänga upp den igår så blev den helt sné. 
Vi kunde inte förstå varför tills vi tittade på baksidan och då var hängaren fastskruvad en bra bit åt vänster och vi äger inga skruvmejslar så vi kunde inte åtgärda det. Thaistyle 😉
 
Så det var lite från altanen, vårt hem inomhus får bli en annan gång eller så får man helt enkelt komma hit och se det live.
 
 
Ha en superfin dag!
#1 - - Anonym:

Godmorgon! Skönt att du fick sova i natt! Det gjorde jag oxå 😀 hela natten till 06.10. Bilden på dig och Johan är fantastisk, älskar den. Vi ses snart! / Therese

Svar: Vad fint att du tycker det ❤️ ses om några timmar tjoho!
Stina

#2 - - Linda :

Snygg altan! Det där blev ju väldigt piffigt och Stina-style👌🏼🤗 Inte helt fel med en fredagsdrink eller två där.

Den där bilden på dig och Johan är superfin!😍❤️ Snygga modeller och himla bra fotograf🤪✌🏼 Hoppas ni får upp den på rätt plats snart!

Puss och hoppas er torsdag är grym!

Svar: Tack visst blev det fint ❤️🙏🏻
Bra fotograf på en mkt fin kväll 😘
Stina

#3 - - Pernilla:

Så mysigt det blev! :-)

Svar: Tack 😄
Stina

#4 - - Anna Z:

Längtar tills jag kan sitta där och chilla med dig nästa gång! 😍

Svar: ❤️
Stina

Till top