Johan gästbloggar

Hej vänner!
 
Det sista ni läste i Stinas förra inlägg var att vi hade massage inbokat klockan 11.00. och nu tänker jag berätta om den massagen. Varje vecka går jag och stina till ett spa som är riktigt fantastiskt. Vi får ett eget rum med riktigta massagebänkar som har hål till ansiktet med blommor att titta på och fin musik och fläktar i taket. Det är lite av vår dejttorsdag vanligtvis. Nu hann vi inte med det förra veckan så det blev ett besöka idag. Men OJ vad det kan gå snett ibland...........😖
 
Tjejen som masserade mig var så trött så att efter ca 5 minuter kännde jag hur hennes fingar slutade arbeta och hon fortsatta mest med att smörja in mig med olja, inte helt skönt kan jag lova, sedan fortsatte hon med att andas gasmmal vitlök rätt i ansiktet på mig, allt efter hon pruttat innnan vi gick in i rummet. När vi hade ca 20 minuter kvar sprang hon in på toaletten och spydde, vilket hon gjorde igen ca 10 minuter senare för att spy en sista gång precis när vi var klara. Jag hoppas verkligen det var pga av för mycket chilli och inget annat 😝
 
Stinas massör var superhårdhänt vilket inte är så bra för henne, hon skrek AJ och SLUTA  flera gånger och hon valde dessutom att massera vissa intima delar som inte är så vanliga att massera, så vitt vi vet i alla fall..........
 
Efter denna obehagliga upplevelse så har vi fått nya möbler levereade och firat Loy Kratong hela kvällen lång, men mer om det från Stina i morgon. 😀
 
Ha det bra tills dess!
 
Johan
 
 
#1 - - Pernilla:

Jisses Amalia... Ett riktigt bottennapp.

#2 - - Linda:

Vad trist med massagen. Det låter som ett riktigt bottennapp. MEN, skam den som ger sig! Vi håller tummarna för bättre massörer nästa gång. Om ni vågar er dit igen... :-)

#3 - - Pia:

Men hu, hoppas verkligen att det inte var någon magsjuka. Mysigt med nya möbler, ser fram emot att få se dom😊

Till top