Underbara underbara dag


Vilken dag!
Jag tror knappt det är sant. 
Livet har gjort en helomvändning och det är som dag och natt om man jämför med bara för en vecka sedan. 

Jag börjar redan hamna i det thailändska lunket och tänket och blir mer och mer lugn i själen. 
Tänket som man så gärna ville fortsätta ha i Sverige efter vår förra longstay men som tyvärr blev lättare sagt och gjort. 
Det är verkligen en helt annan livsstil och leverne här vilket passar mig extremt bra. 

Innan jag glömmer skriva det så vill jag än en gång tacka för alla kommentarer och att så många har hittat hit. 
Jag blir otroligt glad över era rader här och jag försöker svara tillbaka under själva kommentaren. 
Tack tack till er ❤️
Det har även kommit lite frågor om hur vi gjorde detta möjligt och tänkte att jag senare ska skriva ihop ett inlägg och svara på allt. 

I alla fall, tillbaka till dagen. 
Vi började med massage på Bua spa och en timmes massage gjorde susen. 
Otroligt skönt. Tänkte flera gånger när jag låg där att det är overkligt hur bra allt känns nu. 
Den stela kroppen mjuknas sakta men säkert upp. 

Efter det åkte vi hem för att hämta Noah och så mot Three tree beach och en mycket efterlängtad lunch. 
Med Therese ❤️
Som jag längtat och jag var helt pirrig. 
Vi har inte setts sedan skolan slutade sista mars och nu är vi här igen tillsammans. 

Lunchen blev till sex timmar och vi solade och badade i timmar. 
Vi hade så mycket att prata om och så värdefullt att prata med någon som vet hur det är att vara här så länge och har samma tankesätt kring livet. 
Otroligt tacksam över vår vänskap. 
Nu visade det sig även att vi båda gillar Leif och Billy och Noah drog några avsnitt helt utantill. 
Han kan nog bli skådis hehe. 

Havet är riktigt varmt redan och det är stor skillnad från förra året vid den här tiden. 
Allt är så lugnt och skönt och folktomt. 
Och sådan skillnad att umgås här. 
Vi hade inte med våra mobiler och att prata i timmar utan att någon tittar på sin mobil är verkligen så värdefullt. 
Sista doppet togs i solnedgången och jag kommer somna med ett stort leende ikväll. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Noah fick köra på vägen hem och han blir så stolt så även han somnar nog med ett stort leende ikväll. 

❤️

(null)

#1 - - Anonym:

Så klokt skrivet! Här lever vi verkligen i nuet! Nu ska jag kolla ngr avsnitt av Leif o Billy säsong 1. Det var ett tag sedan. Stor kram

Svar: Haha tänkte oxå kolla lite. Blev sugen efter vårt snack i havet ❤️
Stina

#2 - - Pia:

Lite smått avis, det ser så otroligt härligt ut, skönt att du börjar känna av värmen och lugnet.

Svar: Jag är Avis på mig själv 😂❤️
Stina

Till top