Första helgen i Sverigehuset


Hej!

Här har helgen ändå passerat fort måste jag säga. 

Det har blivit många timmar i bastun för mig och Johan och flera filmer för hela familjen. 

Vi har sett "En man som heter Ove" och Noah tyckte jättemycket om den och sa att jag påminner om Ove när jag jagar iväg katter 😉
Nu på söndagseftermiddagen så har vi sett "hur många lingon finns det i världen" och även detta blev en film som Noah gillade massa.,

I Thailand så har vi ju levt vårt liv i stort sett utomhus förutom när vi gjort kväll och sovit. 
Efter alla dessa månader ute känns det riktigt konstigt att inte starta morgonen utomhus. 
Imorse när jag vaknade så klädde jag på mig massa kläder och tog med täcket ut och drack kaffet så här. 
Fick även en lång stund för reflektion. 
Bra för själen. 

(null)

(null)

Nu ska vi bädda ner oss i soffan och så får det bli serie. 
Tänkte något danskt så att vi även håller i danskan 😉

Sist men inte minst

(null)

Ha en fin söndagskväll och start på en ny vecka. 
Stay strong

🙏🏻
#1 - - Linda :

Haha Wilson! Den var bra😍😄 Skönt att läsa att din humor och glada humör håller i sig😘😘

Nice avkopplande helg. Älskar både filmen och boken om Ove. Så bra berättelse och så bra spelat av Lassgård.

Hoppas kommande vecka bjuder på mer sol och värme så du kan dricka kaffe utomhus utan att frysa.

Puss!

Svar: Visst var den bra 😂❤️ ja hoppas på
Värme ❤️
Stina

#2 - - thessresa.blogg.se:

Vilken mysig helg! Mkt tv blir det, vi har börjat kolla Dejta! Riktigt bra. Jag tänkte plocka, fram lite trädgårdsmöbler för att lura hit solen o värmen. Saknar verkligen att sitta ute och se dagen vakna till liv samtidigt som jag dricker mitt morgonkaffe. För övrigt har jag nu förstått grejen med Ikaffe, så gott ju 🥰. Idag blir det lite röj i trädgården och i em ska jag med Fanny till IKEA. Ha en fin dag. Puss o kram

Svar: Ja den starten var magisk. Gjorde hela dagen ❤️
Haha bästa nyheten! Då tar vi en sån kopp nästa gång vi ses ❤️ ha en toppendag ❤️
Stina

#3 - - Pia:

Låter som en skön helg, tycker också om en man som heter Ove, men har inte sett den andra. Hoppas värmen kommer snart så du får må bra, och härligt att du fortsätter med bloggen, har sagt det tidigare, du har skrivandets gåva😍

#4 - - Anna Z:

Du klär i dunjacka och mössa med 😍 Ser riktigt fräsch ut!
Minns att jag läste En man som heter Ove vid poolen på Bandara 2014 😎 Så härlig bok! (Och film)
Idag har det varit härligt vårigt i luften här. Så pass att jag och en kollega satt ute på lunchen och drack kaffe 😍
Puss!

Svar: Men tack ❤️ ja jag har ju sett Ove flera gånger men var premiär för Noah. Nu när du skriver det så minns jag att du läste den på Bandara ❤️
Stina

Till top