Hiking i bergen


Ligger nu på altanen och pustar ut efter förmiddagens ordentliga träningspass. 

Ni som följt mig här i bloggen vet att jag då och då är ute och hikar med min kompis Henna. 
Förra året så visade hon mig denna bergsrunda för första gången och det var sååå coolt!
Dock väldigt, väldigt jobbigt för mig men en sådan seger för mig att klara av detta. 
Utsikten är så häftig och jag älskar alla djungelljud! 

Nu har vi kört några gånger och senast var någon gång innan jul. 
Då fick vi pausa flera gånger och jag kunde knappt andas 😅
Hade också extremt ont efteråt.

Imorse så hade jag laddat med två stora flaskor med resorb då det är extremt jobbigt att stå på toppen och inte ha något vatten kvar. 
Åt även havregrynsgröt till frukost och gick upp redan vid 05 för att ha god tid på mig. 

Luften var otroligt härlig idag då det regnat idag och dimman låg tät över bergen. 
Kanske hjälpte det till att det gick så bra idag men vi gick i raskt tempo upp och jag klarade till och med av att skvallra och prata under hikingen 😉
Allt detta på engelska! 
Är otroligt stolt över mig själv, dessa månader har verkligen förändrat mig till det bättre och benen börjar kännas ordentligt starka. 

Den obligatoriska bilden när vi kommit upp. 

(null)

(null)

Johan är just nu på möte med kommunen och då åker långbyxorna på som han har köpt här. 
Tycker allt han kan fortsätta med den här stilen väl hemma i Sverige igen när han ska gå på viktiga möten 😉

(null)

Jag ska nog inte röra mig ur soffan medans han är borta och bara ligga och ta igen mig. 
Sedan så får det nog bli tonfisksallad från Wangborn. 
Kroppen är bra sugen på den idag efter denna träningsrunda. 

Hoppas ni får en bra start på veckan!


#1 - - Anna Z:

Så imponerad av dig! Bra jobbat!! 👏🏻👏🏻👏🏻❤️

Svar: Tack hjärtat ❤️❤️🙏🏻🙏🏻
Stina

#2 - - thessresa.blogg.se:

Du är så duktig, imponerande. O karaktär igår som uppladdning!!

Svar: Ja även impad över min karaktär att inte smaka när jag såg era härliga roséglas ❤️
Stina

#3 - - Linda :

Grymt bra jobbat!!✌🏼😘 Det måste vara en helt otrolig häftig känsla att klara detta. Jag är riktigt imponerad. Din hårda träning ger verkligen resultat.
Dags för ett ännu högre berg?💪🏼

Svar: Yes när vi hittar ett högre så absolut 🙌🏻👊🏼🥰
Stina

#4 - - Pia:

Det är superhäftigt så bra jobbat 😍

Till top