Bee happy. Strandhäng.


Nu dag och nya möjligheter.
Nu när alla är friska igen så maxar vi allt och njuter av varje sekund. 
Vår kompis Christian från Bangkok är här några dagar innan han flyger hem till Sverige och idag så visade vi vårt favoritställe. 

Bee happy!

God lunch och så strandhäng i några timmar. 
Stranden var helt folktom vilket känns hälsosamt. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

När vi var tillbaka på TDV så badade vi i en folktom pool. 
Så gött!
Sen svira om snabbt då det vankades middag med alla longstay. 
Jag åt en sallad som smakade midsommar ❤️

(null)

(null)

(null)

(null)

Åkte sedan hemåt i samlad sarengtrupp. 

(null)

Ännu en fantastisk dag att minnas. 

Nu nattning sedan ska jag och Johan se ett avsnitt av "Dejta" på SVT. 
Sådan feelgood!

Puss och kram 
#1 - - Linda :

Jädrar i min låda vilken måndag! Ni är så duktiga på att fånga dagen och leva livet😍☀️ Extra guldkant i vardagen!
Den där svarta baddräkten (visst är det en baddräkt?) är riktigt snygg. Passar dig ypperligt🥰🔥

Älskar ”Dejta”. Min nya favoserie! Perfekt feelgood.

Svar: Tack vännen, gäller att passa på o njuta så länge det går 😍
Det är en baddräkt som jag fick av Emma, gillar den massa 🙏🏻❤️
Stina

#2 - - thessresa.blogg.se:

Håller med Linda i allt hon skrev, fånga dagen och supersnygg baddräkt🥰.

#3 - - thessresa.blogg.se:

Håller med Linda i allt hon skrev, fånga dagen och supersnygg baddräkt🥰.

Svar: ❤️❤️❤️🙏🏻🙏🏻🙏🏻 vi är bra på
O leva här o nu, och tack!
Stina

Till top