En uppdatering


Nu har det gått några dagar sedan jag sist skrev. 

Här passar vi på att umgås så mycket vi kan med alla vänner och har även hunnit med några avsked med de som åker hem tidigare. 
Vårt ursprungsgäng är kvar och håller ihop, det är lite vemodigt allting och hur allt förändrats men vi blir ännu tightare tror jag nu när vi alla går igenom samma fas i livet. 

Här är det fortfarande lugnt eller lugnare kanske jag ska skriva nu när det är så få turister här. 
Det vi nu praktiskt märker av Corona är att regeringen i förrgår stängde alla massageställen och gym i förebyggande syfte. 
Vi hann till vårt favoritspa Buwan spa och jag gjorde både en oilmassage och ansiktsbehandling. 

Vi alla måste acceptera att all världens befolkning lever i ovisshet. 
Jag tror verkligen på att det nu är ännu viktigare att leva dag för dag, ingen vet hur morgondagen ter sig. 
Vi har en plan i familjen men är ödmjuka att den när som helst kan behöva ändras. 
Är många flyg som nu ställs in och vi har egentligen ingen aning hur det blir för oss. 
Jag står självklart i kontakt med sjukvården hemma.


För att fokusera på något annat, satt och gick igenom mobilen och oj vad mycket som vi varit med om under dessa månader. 

Pirret när vi kom i oktober, att äntligen få träffa alla igen, äta thaimat, börja träna, alla förväntningar. 

Vi har haft så många afterschool på stranden, myst på altanen, alla härliga stunder med vänner, utflykter, jullovsresa till Kambodja och Koh Kut, kinesiskt nyår, min födelsedag och fest, alla skratt, dela livsberättelser, se sitt barn älska livet här, få må bättre och så mycket mer. 

Är så glad och tacksam över alla er som gjort dessa månader extra speciella. 

Gick inte och lägga in fler bilder, nätet svajar och dessa bilder är bara från okt-jan. 
Tänk så mycket mer vi har fått uppleva 🙏🏻

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)





#1 - - Anonym:

❤️

Till top