Sjuk


Det här dygnet blev ett ordentligt magplask bokstavligt talat. 

Nu tror jag att jag förhoppningsvis börjar återhämta mig efter att varit ordentligt  magsjuk sedan igår. 

Har precis fått i mig en macka och nu kom min vän Emma över med lite saltlakrits. 
Så mycket omtanke får jag här, tidigt imorse var hon här med resorb också ❤️
Kunde absolut inte tänka mig att ens ta en klunk thailändsk vätskeersättning och det vi tog med från Sverige är slut. 
Så detta betydde sååå mycket 🙏🏻

Jag vet att det pågår värre saker i världen men så är det ju alltid, man får ibland bara utgå från sig själv. 
Mitt syskonbarn Valter har varit dålig i flera dagar nu och är drabbad av någon magbakterie. 
Idag så fick han åka in igen på sjukhuset i Rayong och få medicin, hoppas verkligen det vänder snart.

Fick en liten gråtattack nu på eftermiddagen, över hela situationen, att behöva skiljas snart från vänner och familj,  att min svägerska fyller 40 imorgon och vi skulle vara barnvakt ett dygn men nu med all sjuka så är det inställt. 
Tycker så synd om henne men jag hoppas verkligen att både jag och Valter vaknar helt friska imorgon så att hon ändå kan firas lite. 
Vet ju själv hur min 40årsdag var och pirret som var exakt hela dagen. 
Så det ska vara. 

(null)

En typiskt Aftonbladetbild, se lite trött och ledsen ut nu va 😉



#1 - - Pia:

Usch stackare, hoppas verkligen att du piggar på dig och att Valter blir bra snart. Mag sjuka är verkligen ingen höjdare, synd att jag inte visste ni var utan resorb, då hade jag kunnat lagt med några i paketet.
Hoppas nu på snar bättring för er bägge, kramar❤️❤️

Svar: Alltid bäst o kolla med mig ang paket 😉❤️
Stina

#2 - - thessresa.blogg.se:

Stor styrkekram till dig finaste Stina❤️

Svar: Tack hjärtat ❤️
Stina

#3 - - Anna Z:

Usch och fy för magsjuka! Inget gör en så svag som det 😓
Och det är klart man är sig själv närmast. Corona har varit sekundärt i mitt liv senaste tiden också, då pappa åkte på en hjärtinfarkt förra fredagen och sen ta bort älskade Melvin på det 😢
Stor bamsekram till dig! Hoppas ni kryar på er både du och Valter så Camilla kan fira sin dag! ❤️

Svar: ❤️❤️❤️
Stina

#4 - - Linda :

❤️❤️❤️❤️❤️
Massa kryakramar till både dig och Valter. Fy så träligt!! Jag hoppas det ska vända nu och att du vaknar upp pigg och med energi. Lider med dig älskade vän💕💗💖

Svar: Tack älskling ❤️
Stina

Till top