Wan suk


Idag så är det fredag, dvs Wan Suk och jag vill passa på och önska er alla en riktigt fin och hälsosam fredag, oavsett vart i världen ni befinner er. 

Vill även passa på att tacka för de kommentarer som fanns i min bloggapp när jag öppnade den imorse. 
Vet att jag sagt det förr men det blir roligare att skriva när jag får kommentarer och det är lättare att vara personlig när jag vet vilka som läser 😉
Svarar alltid på kommentarer under inlägget. 

Det blir ett snabbt fredagshej för idag så är det fullt upp här. 
Men ville i alla fall skriva några rader. 

Som jag berättat i ett tidigare inlägg så har vi ett fågelbo precis utanför köksfönstret. 
Superfin fågel som ligger och ruvar. 
Igår så fick vi dock besök av denne krabat som var sugen på en extra god torsdagsmiddag med en touch av ägg. 
Med mig som vakt så blev det inget av dessa middagsplaner. 
Tänkte även boka in en pedikyr till ödlan då jag tror det behövs 😅

(null)

(null)

Nu önskar jag er alla en riktigt bra helg!
Så hörs vi när vi hörs helt enkelt. 
Puss och kram

Till top