En uppdatering

Heeeeeeej på er!

Jag vet, det var inte igår som jag skrev här. 
Det har självklart sina orsaker. 
Har fått flera oroliga meddelanden och det var inte min mening att göra någon orolig. 
Men livet och hälsan kom emellan allt. 
Jag har varit ordentligt sjuk och inlagd så tanken på blogg och annat har tyvärr inte varit fokus för någon i familjen. 
Nära och kära vet och det fick räcka, har själv varit så orolig och haft mycket ångest över mitt mående så det fanns inte kraft att skriva något mer. 
Men tack för att ni finns och för att ni bryr er- jag vet det är omtanke och det värmer ska ni veta. 
TACK. 

Nu mår jag betydligt bättre, det kommer säkerligen ta sin stund tills jag är som vanligt igen men bara att få må bättre känns så bra! 
Nu vill jag bara lägga veckan som varit bakom mig och blicka framåt. 
Snart snart är uppdateringarna som de brukar vara. 

Ni får gärna passa på under tiden att önska vad ni vill läsa mer om här i Thailand. 
Jag skriver ju mest om våra dagar här men ibland tryter fantasin och det känns nästan lite som om jag hela tiden skriver om samma sak. 
Skola, träning, lite bilder på mat och så går det runt igen. 
Haha men ni kanske gillar det. 

Tills vi hörs nästa gång vill jag passa på att önska er en riktigt härlig och fin Alla hjärtansdag. 

Vi hörs snart igen! 

Vi hann bada några timmar innan jag blev sjuk förra måndagen 
(null)






Till top