Måndag utan ångest

Hej på er

Så har en måndag passerat här i Thailand. 
Låt oss kika på den måndagen och det som fastnade i kameran. 
Måndag betyder träning och att Amelia kommer hit. 
Så skönt med denna rutin. 
Jag började dagen med att dricka en proteinshake. 
Att jag skulle bli en sådan som gör det såg jag inte riktigt komma haha. 

(null)

Byggde sedan upp hemmagymmet medans jag la en fuktmask. 
Dessa masker som finns lite här och var är faktiskt riktigt bra! 

(null)

(null)

De turkosa hantlarna är nya, Amelia tyckte det var dags att avancera från 2 kilo till 3 kilo.
Väldigt stort för mig! Ännu ett kvitto på denna livsinvestering. 

(null)

Efter ett jättebra pass så åkte vi och mötte upp en del av gänget på Lyms för en måndagslunch. 
Tonfisksallad och cola light till denna vy. 

(null)

Måndagskvällen blev sedan extra trevlig och festlig. 
Vi och två familher till åkte bort till Klong ning för middag och fireshow. 
Så trevlig kväll och något som verkligen förgyllde denna måndag! 
Jag har sagt det förr men säger det igen, att sitta på stranden och äta och se solnedgången gå ner är en sådan livskvalité. 
Barnen hade också så roligt, allt blir så mycket lättare när man äter på stranden. 

(null)

(null)

(null)

(null)

En bättre måndag helt klart!

Idag så har vi hunnit med morgonpromenad, jag har ätit frukost med Linnea på café, jag och johan har åkt och badat i havet på en magisk strand och nu ska jag åka och göra pedikyr. 
Jag har tänkt sedan vi kom i nov att jag måste fixa mina fötter och nu blir det av ☺️
Det thailändska lunket där allt tar lite extra tid 🙏🏻

Följ mig gärna på Insta, sallenbackithailand, där försöker jag vara lite mer aktiv med bilder som inte hamnar här. 
Till top