Fredag i Ban Phe

Heeeeej

En fin fredag i Ban Phe. 
Låt oss kika på hur dagen sett ut i bilder. 
07:00 vaknade jag och satte mig ute på altanen. 
Tände lite ljus och njöt av mitt kaffe i min kaffekopp. 

(null)

(null)

Vid nio åkte så jag och Johan och tränade. 
Vår morgonpromenad. 
Efter det smakade en soda extra gott hemma på altanen.

(null)

Vid elva så hade jag en massage inbokad på
Bua spa.
Så skönt. 

(null)

Vi avnjöt sedan en lunch på Bee Happy.
Bästa stället!

(null)

(null)

Vi åkte sedan in till Olearys i  Ban Phe.
Vi hade fått en liten lista av våra vänner Kullinger på Lanta.
På Lanta är det i princip helt omöjligt att få tag på något som andas Sverige.
Men vi i Ban Phe har ju Olearys som är fullproppad med allt som du saknar som longstay.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Väl hemma så badade jag och Noah. 

(null)

Njöt sedan på altanen innan det var dags att möta upp våra goda TDVgrannar Klingan och Whysan en middag på takbaren.

(null)

(null)
(null)

(null)

(null) (null)

(null)
(null)

(null)
(null)

(null)
(null)

(null)
(null)

(null)

En otroligt fin dag ❤️
Och vilken otroligt härlig kväll som avslutades med kvällsdopp. 
Det bästa med dagen har egentligen varit att idag så har två personer kommit fram och sagt de läser bloggen. 
TACk. Blir så otroligt glad. 
Tack för att ni gillar mina simpla rader här. 
Det värmer enormt ❤️

#1 - - Thessresaa :

Vilken härlig fredag med allt man kan önska sig.
Vad förvånad jag blev att det inte finns svenska varor på Lanta! Jag trodde verkligen det då det är så många svenskar där. Kanske det man skulle satsa på!😊 öppna svensk godisbutik på Lanta 😂😊.
Förstår att du kände glädje över att få träffa ngr som läser bloggen! Det sporrar verkligen till att skriva mer. O du är så duktig på att svara på kommentarerna. Det blir så personligt då!
Stor kram

Svar: Haha nej knäcke är hårdvaluta där finns ingenting! Tack finis. Jag älskar ju och få kommentarer och att bloggen blir mer levande än bara skrift och bilder ❤️ Ja du vet ju. Kram saknar dig
Stina

Till top