Dans med en ko


Hej hej

Lördag idag och här ligger jag och slappar och vilar benen som är i total chock. 
Haha mer om varför alldeles strax. 
Så mysigt och se gardinerna fladdra och känna vindarna. 

(null)

Först om gårdagen. 
Fredagar betyder ju samling på skolan och då
bokar jag alltid Mr Choo. 
Denna gång så körde det upp en Sareng med en helt annan man som
Chaufför. 
Han såg nog min förvåning för han ringde direkt Mr Choo som förklarade att "no problem Stina today my friend drives you"

(null)

(null)

Väl hemma och framme blev vi ståendes länge då han ville gå igenom hela sin kontaktlista på Facebook och frågade vilka vi kände. 
Väldigt många att gå igenom och inte en enda som vi kände igen haha. 

(null)

Lunch fick bli på Mays, vår absoluta favorit. 
Bra hetta på maten precis som vi vill ha det. 

(null)

(null)

(null)

Framåt kvällen svirade jag om för det vankades middag ute. 
Lagom till det blåste det in stora mörka moln och regnet var ett faktum.

(null)

Vi skulle nämligen äta middag med Kim W. 
Ni är nog många som följt hennes sida på Facebook och många som fick god hjälp under pandemin. 
Vi är två av dom så det kändes extra kul att äntligen ses ordentligt. 
Det blev en urtrevlig middag på Easy bar. 
Så trevligt att detta var enda bilden som jag tog. 

(null)

Vi hamnade sedan på fest med cowboytema. 
Detta blev den roligaste kvällen på länge!! 
Kan inte minnas när jag hade så här kul. 
Massa dans, bara detta att jag kunde dansa och ha kul. 
Tack Thailand som får mig att må bättre. 
Träffade även flera thai som jag känner och jag älskar att vara på fest med thai! 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

En toppenkväll. 
Och jag kunde knappt gå när jag vaknade men det var det värt. 
Mina ben får allt vänja sig vid mer roligheter i livet. 

Känner stor glädje och tacksamhet idag!
#1 - - Anna Z :

Jag älskar att läsa dina små anekdoter om thailivet! Så kul att han visade hela vänlistan 🤣

Svar: ❤️
allenheim.blogg.se

#2 - - Thessresaa :

Vilken galet kul kväll!!! WOW att få dansa med en ko liksom🤗❤️. Ja du thaien är för roliga, visa hela vänlistan. Känns så igenkännande. Kram

Till top