Job2Do Lanta

Heeeej!

Och god lördag. 
Jag har precis vinkat av killarna som åkt iväg för att köra lite zipline. 
Noahs bästa kompisar åker tyvärr hem till Sverige nu och de har suttit ihop i månader. 
Det känns i alla våra hjärtan. 
Så nu maxar de tiden och har sovit ihop flera nätter på rad och idag så ville vi ge dem något extra och bokade zipline. 
Så snart hänger de och dinglar uppe i palmerna, ingen utflykt som passar mig så Johan fick ta det ☺️

Gårdagens bilder.

Igår så gick Toughest Lanta av stapeln vilket är ett samarbete mellan Lilla svenska skolan, Slow Down och Lanta workout.
Dvs Noahs skola och min PT ☺️

(null)

Jag vill verkligen lyfta hur bra båda skolorna är på att göra sådana här saker och bidra till välgörenhet. 
Superbra!

Fick denna bild av skolan sedan på Noah och blir så glad varje gång jag kikar på den. 

(null)

Johan testade ett nytt lunchställe igår och blev verkligen supernöjd. 
Inget ställe för mig men gillar du köttiga hamburgare så kan han varmt rekommendera det. 
Kraken. 

(null)

(null)

(null)

Mitt lilla husdjur kom på besök. 
Antingen sitter den alltid på en sten i trädgården eller i denna buske. 
Så, så fin!

(null)

Och på kvällen så vankades det konsert!
Äntligen så var det dags för Job2Do att spela igen. 
Det är något visst att få gå på konsert på stranden. 
Magiskt!

Johan fick ansluta när han slutade jobbet vid 22 så jag fick hålla ställningarna i väntan på det tillsammans med vännerna. 

(null)

(null)

(null)

Job2Dos ursköna bil. 
Och japp ännu en bild med honom. 
Nöjd tjej. 

(null)

(null)

För exakt ett år sedan såg det ut så här. 

(null)

(null)

I alla fall, förband på förband och lagom tills Johan kunde ansluta så var det så äntligen dags!

Så sjukt bra!
Jag hade verkligen superkul. 
Kul att träffa så många vänner också, massa thaivänner. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Ännu en härlig kväll att lägga på minnesbanken. 
Så tacksam för det. 
Till top