Uppdatering från Vet Van

Heeeej

En snabb liten hälsning från valparna!
Jag kommer kontinuerligt uppdatera er hur allt går då engagemanget kring dessa fyra små tjejer varit så stort. 

Vet Van uppdaterar mig också och skickar bilder och filmer. 
Här är deras första tvättning och dusch. 
Den ena tjejen mös så mycket så att hon somnade under tiden. 

(null)

(null)

(null)

(null)

Denna bur  står givetvis alltid öppen men de har bäddat med sköna filtar därinne och valparna älskar att gå in där och vila och sova. 
De har även fått nya leksaker. 

(null)

(null)

(null)

(null)

Den här lilla gosedjurstjejen håller hårt i sitt gamla gosedjur ❤️

(null)

(null)

De befinner sig som sagt nu hos Jazmin French som är Founder och Managing Director på Vet Van. 
HÄR kan ni läsa mer. 
De är nu helt trygga och säkra och kan lämna livet som dumpad hundvalp bakom sig. 
Självklart är det mycket omkostnader men tack vare eran insats har vi kommit jättelångt. 
Jag håller insamlingen fortfarande öppen. 
Swisch 076-336 7386

Idag under eftermiddagen så har de även fått sin första vaccination. 
Pluttarna. 
Tänk vilken skillnad detta gör!
Igår så vaknade de upp på gatan och nu är de i ett hem. 
🙏🏻
De är mätta och kan få vara valpar. 
❤️

Glöm inte att scrolla ner för fler inlägg kring valparna om du missat bakgrunden till detta. 
#1 - - Thessresaa :

Så fantastiskt. Jag blir alldeles rörd när jag ser de små liven!

Svar: Ja du har ju träffat dom i misären ❤️
allenheim.blogg.se

Till top