Har det hänt något?

Hej hej

Förlåt för radiotystnad. 
När det går några dagar och ingen uppdatering kommer så kommer det ju oroliga telefonsamtal och meddelanden från Sverige. 
Tack för den omtanken. 
Och tyvärr har det ju hänt lite saker och orken har inte funnits att skriva här eller ens tanken på blogg och sociala medier. 

Jag vet ens inte vad jag ska börja men sedan i onsdags har det hänt så mycket tråkigt och allt kan/vill jag inte ta här.
Mycket olustigt har hänt och vi har väldigt hastigt flyttat från vår lägenhet som jag/vi tyckte så mycket om. 
I väntan på ett nytt boende som vi hastigt hittade så landar vi en natt hos en god vän och får bo i deras poolhus. 
När killarna somnat så  smyger sig en tjuv/tjuvar in och snor två väskor med passen, nycklar och alla pengar. 
Pengar som vi tagit ut för att dagen därpå betala nya boendet. 
Väldigt skrämmande att något sådant hemskt kunde ske så kort efter vi varit med om något som gör att vi känner att vi måste flytta. 

Just nu är jag väldigt låg och ledsen och försöker bearbeta allt som har hänt. 
Det är så mycket större än det lilla som jag skriver här. 
Jag är snart tillbaka men nu behöver jag bara vila och ta det lugnt. 

Och som alltid så är godheten och kärleken störst. 
Detta gjorde mig så varm i hjärtat när det hängde på vår dörr. 

(null)

(null)

Och imorse så kom Anna med lite fika lagom till Andra advent. 

(null)

(null)

Vi hörs snart. 
Ta hand om er. 
KRAM
Till top