Oglammiga bilder

Heeeej

Ett litet ditten och datteninlägg kommer här. 
Från lite lyxleverne i Krabi till en helt vanlig vardag igår. 
Det är ju det som gör allt så härligt, kontraster, den berömda balansen och så den thailändska vardagen. 

Igår var en superbra dag vad gäller rörelse. 
Det blir en helt annan vardagsmotion när Johan inte är. 
Eftersom jag inte kör MC så går jag ju när jag ska göra något i närheten, som att handla på 7/11 och hämta tvätten. 
Så det blev min första promenad denna dag ner till tvätteriet. 

(null)

Ja och onsdagar betyder även PT med Amelia. 
Blev ett riktigt bra pass som alltid!

(null)

Dagens glammiga lunch. 
Omelette som jag tog med i en doggybag från lunchstället i Krabi. 
Brukar ni ta med mat som ni inte äter upp?
Vi gör det i stort sett alltid. 
Ser kanske inte så aptitlig ut men det var jättegott. 

(null)

Ja och sedan blev det inga mer bilder denna dag men jag hade en superbra onsdag. 
En riktigt bra känsla inombords, jag hade ett superspännande FaceTimemöte, FaceTime med Hanna som har blivit en urhärlig daglig rutin, FaceTime med min svägerska som fyllde år, alltid lika mycket skratt även där och på kvällen även FaceTime med svärmor. 
Och pappa pratade jag också med!
Hann även med en skymningspromenad och såg solen gå ner. 
MÄKTIGT!

Idag vaknade jag supertidigt. 
Klockan var nog bara 05 men jag låg kvar i sängen tills det ljusnade. 
Sedan gick jag ut och satte mig, sådan fin stund. 
Alla dofter, fåglar som vaknar till liv och så min gecko som alltid sjunger samma tidpunkt. 

(null)

(null)

(null)

Hade fått denna bild när jag vaknade av min svägerska son fyllde år igår. 
Jag överraskade med att fixa en flaska gott till henne och så fick jag denna bild när den låg på kylning. 
Så exotisk bild och det slog mig att vi inte sett snö på två år. 
Ja TVÅ ÅR! Vintern 2021 var sist vi såg snö. 
Känns faktiskt liiiiite skumt ändå. 

(null)

Idag så har jag även hunnit med en kort promenad, Choo har skjutsat mig på en ljuvlig massage, jag har handlat lite smått och gott till Noah då jag kommer vara iväg ikväll och unnade mig själv två nya solglasögon. 
Apoteket på Long beach, där hittar ni de bästa solglajjerna om ni frågar mig ☺️

(null)

Dagens lunch blev detta, japp så här enkelt blir det ibland. 

(null)

Är det tråkigt med den här typen av inlägg med så här enkla bilder?

Nu önskar jag er alla en bra torsdag! 
Hörs imorgon 

#1 - - Anonym:

Inte alls, älskar det 😘

#2 - - Susanne:

Hej,

Nej, inte alls. Tycker bilderna är jättefina. Vilken fin utsikt du har till morgonkaffet. Den skulle jag gärna ha.
Nej, för det blir aldrig något kvar på min tallrik att ta med hem (ha ha).

#3 - - Lotta K:

Hej!
Dina inlägg är definitivt inte tråkiga! Det ör precis sådana här jag vill läsa för det är livet som det är, vardagsliv och lite guldkant emellanåt och så härliga bildér! Inget tillgjort trams 😊
Trevlig helg 🌸😎

Till top