Romantiskt dygn i Västerås

Från Köping till Västerås 

Johan kom ju och hämtade mig i Köping och efter lite socialt umgänge så rattade vi vidare mot Västerås. 
Nu stod ett dygn tillsammans bara vi på agendan och jag var så förväntansfull. 
Vi checkade in på hotell Plaza här i Västerås. 

(null)

(null)

(null)

Jag kände direkt att detta hotell gillar jag. 
Riktigt fräscht. 
Gillar att de har lite andra produkter på rummet istället för de klassiska tvålarna. 

(null)

(null)

(null)

Då magarna kurrade så promenade vi direkt ut på stan. 
Jag hade fått lite olika restaurangtips och valet föll på "Stigen". 
En restaurang med norrländsk touch- lät ju spännande tycker jag. 

(null)

(null)

Vi blev inte besvikna. 
Jag tog röding, mmm det är så gott och Johan en pizza på tunnbröd. 
Supergott verkligen!
Lite kul med annan mat tycker jag än de klassiska restaurangerna. 

(null)

(null)

(null)

(null)

Jag som är otroligt svag för blåvitt porslin tyckte tallriken var fantastiskt fin. 

Toaletten var även fräsch här och även här hade de lyxat till med lite andra tvålprodukter som de även sålde här. 

(null)

Så promenade vi så tillbaka till hotellet. 
Upptäckte att det gick att öppna balkongen på rummet. 
Mysigt. 
Blickade ut här en stund innan vi tog hissen upp till Skybar. 

(null)

Vädret var molnigt men helt ärligt gjorde det inget. 
Skönt att bara vara med varandra. 

(null)

(null)

(null)

Nöjda så åkte vi så ner till rummet igen. 
Försökte knäppa en bild på hissutsikten men det gick väl sådär ☺️

(null)

Och sedan blev det inga fler bilder mer än dessa på ett kvällsmörkt Västerås. 

(null)

(null)

Vaknade sedan först av oss två men det är ju inget ovanligt. 
Tog mig en kopp på rummet i väntan på att Johan skulle vakna. 

(null)

Och sedan blev det hotellfrukost. 
Inga bilder på den- tycker alltid det blir så stissigt när man ska äta hotellfrukost med många människor men den var bra. 
Rattade sedan hemåt. 
Supernöjda med vårt dygn ihop- vi är bara så bäst tillsammans ❤️
Nya krafter samlade vilket behövs för nu har vi en del stora saker framför oss..

Hoppas ni alla mår bra! 
Till top