Tidig start

God morgon måndag!

(null)

Här blev det en tidig start då Johan steg upp i gryningen för att åka till Ban Phe med omnejd. 
Jag tänkte att jag går upp jag med och nu har jag både hunnit dricka kaffe, städa, diska, vattna blommorna och gått min runda och försökt förbränna helgens frosseri ☺️

Igår så blev det serie ända till midnatt och vi såg klart Nattryttaren.  
Riktigt sevärd så se den om ni inte redan gjort det. 

Nu passar jag på att önska er en riktigt fin start på veckan!

Ha det superfint! 

#1 - - Susanne:

Hej!
Önskar dig detsamma. Jag startade veckan med att gå till frissan efter jobbet. Så himla härligt att sätta sig ner och bli ompysslad. Så skönt att få en riktig inpackning och topparna klippt. Så nu är man som ny igen haha.
Ha det gott!

Svar: Åh vad härligt med frisörbesök 😍😍
allenheim.blogg.se

Till top