Vinprovning på Yang

Håhåjaja vilken otrolig lördag

Jag är just nu verkligen inne i känslan att verkligen njuta av varje sekund och minut.
Sagt det förr men säger det igen. 
Otroligt tacksam över allt som jag får uppleva och vara en del av. 

Var så taggad hela veckan på lördagen. 
Äntligen så skulle jag på vinprovning igen på Yang. 

(null)

När svägerskan Camilla var här i höstas så var vi på det och det var ju magiskt. 
Nu när det är lågsäsong så kör de vinprovningar igen och har du möjlighet så boka in dig. 
Helt fantastiskt. 
Det är ju en enorm lyxkänsla att få sitta i Thailand och avnjuta massa god dryck på ett sådant proffsigt sätt. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Inte dom bästa bilderna kanske men speglar ju också att man river av lite i farten och har det oerhört trevligt hela tiden så ingen tid att redigera något ☺️
Till detta så serverades det helt fantastisk mat!
Allt smakade gudomligt. 
Oerhört generöst med mat måste jag säga. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Oerhört lyckat. 
Och sedan drog vi vidare. 
Även det något som blir så enkelt och spontant här. 
Kan vara så att jag även sjöng karaoke både 1, 2, 3 och 4 gånger 😅

(null)

(null)

Och kan vara så att klockan var 03 när lampan släcktes här hemma. 
Idag så har dagen känts men alltid så värt det. 
Positiv energi i överflöd. 
SÅ TACKSAM! 
#1 - - Johanna:

Tack tack taaack för en superhärlig kväll, från början till slut ❤️

Svar: Magi❤️
allenheim.blogg.se

#2 - - Thessresaa:

Såg verkligen supermycket ut!! O vilken mat ni serverades!
Tänk att handfatet fångades på bild även denna gång😂 .
Puss o kram

Svar: Ja alltid vill jag fota det 😂
allenheim.blogg.se

Till top