Trevlig helg

Hej och glad fredag på er!

Vilken värme som dragit in över landet, klagar verkligen inte. 
Så underbart och vad det gör mycket att bara få se solen!

(null)

Den här dagen vaknade jag lättare i sinnet och det kändes bättre. 
Jag tror definitivt att värmen bidrar massa. 
Sedan kändes det skönt för idag så skulle jag ut och lufta mig lite. 
Jag och Johan hade bestämt en lunchträff hemma hos vår 🇹🇭vän Kicki. 
Hon har ju fått diskbråck och håller sig mest hemma så för mig kändes det som ett säkert kort då jag annars är restriktiv med sociala kontakter nu inför operationen. 
Vi hämtade lunch på vår gamla favorit Cinnamon. 
Jag passade på att smygfota Johan ☺️

(null)

(null)

Det blev en härlig stund hos Kicki. 
Det gav sådan energi och så skönt att komma hemifrån lite och sitta på deras mysiga altan. 
Och hänga med Sigge också såklart. 

(null)

(null)

(null)

(null)
(null)

(null)

Och djurenergi. 
Vad det gör mycket att tanka det. 
Jag är helt övertygad om att djur har ett sjätte sinne och känner av. 

(null)

(null)

Väl hemma fortsatte vi att vara i den värmande solen på balkongen. 

(null)

Ni som kan blommor, vad är det för sort som jag har här på balkongen?
Tycker den är sååå fin!

(null)

(null)

(null)

Så läcker på något vis!

Sedan blev det hemmamys och Johan gjorde egen pizza som vi avnjöt framför serie. 
Ja det händer inte så mycket mer spännande än så just nu. 

(null)

Hoppas att ni alla får en fin helg! 
#1 - - Thessresaa:

Så härligt att ni fick till en lunch tillsammans med Kicki. Ja nu gäller det att suga ur det sista ur sommarens värme man vet aldrig när den tar slut!
Puss o kram

#2 - - Erika:

Wow, vilken snygg och häftig blomma!

Svar: Ja och nu vet jag vad den heter. Katamarant Joey så kolla upp det 😍
allenheim.blogg.se

Till top