Det ljusnar

 
Hej!
 
Först och främst så vill jag tacka för alla fina kommentarer- tack, tack, minns varenda en <3
 
Igår så var verkligen en skitdag. 
Yeees man kan ha det här med. 
Jag har tyvärr drabbats av ett riktigt skitbakslag. 
Igår så låg jag hemma hela dagen och sov till och från och hade såå ont i ryggen. 
Så ont att jag inte kunde sitta och mest ligga i fosterställning. 
Med allt som jag gått igenom så är jag ju väldigt smärtvan men denna molande värk var tuff. 
Jag har sådan tur som har min Johan, han servade mig hela dagen och försökte trycka på ryggen för att få bort smärtan. 
Åkte och köpte vörtbröd och gjorde allt för att pigga upp. 
När kvällen kom så skulle vi se ett avsnitt av "innan vi dör" men halvvägs in behövde vi bryta. 
Jag kunde inte ligga och det skar som knivar i ryggen. 
Johan kom med en tablett och sedan somnade  jag helt utmattad. 
Mitt i natten vaknade jag av att jag inte kunde vända mig och hade så fruktansvärt ont.
Strålade i båda armarna men till slut så lyckades jag somna om igen. 
 
Vaknade upp till en ny dag och plötsligt kändes allt mer ljust. 
Drack mitt kaffe påklädd ute på altanen. 
 
 
Men plötsligt så kändes allt mer hoppfullt.
Fåglarna sjöng på ett annat sätt, djungelljuden var tillbaka och det kändes liiiiite varmare. 
Det luktade till och med Thailand plötsligt. 
 
 
Jag och Johan åkte för att ta en morgonsmotthie på Bike n Bite. 
 
 
Och sedan väntade en 1,5 timmes massage för mig hos samma kvinna som masserade mig sist. 
Hon sa att kylan inte är bra för mig och att hon aldrig varit med om detta i Thailand att det är så många dagar av kalla nätter och sjunkande temperatur. 
"Inte bra för din kropp". Så skönt att ändå få detta bekräftat. 
Massagen gjorde så ont men just nu känns det verkligen så mycket bättre. 
Dag och natt om jag jämför med igår. 
 
Och det är eftermiddagens agenda ett bevis på. 
Vi körde en AS, dvs After school med familjen Back, Öbrink och Linnea, Jonas och barnen på Bee happy. 
Surr i solstolarna, barnen åkte banabåt och en allmänt härlig eftermiddag.
 
 

 
 
Så härligt att sitta så här på stranden och se barnen leka så bra, vi vuxna ha det gott och solen göra natt. 
Det är sådana här dagar som man verkligen minns!

#1 - - Carina:

Åh, vad jag lider med dig att du ska behöva ha så ont. Hoppas verkligen den goa Thailandsvärmen kommer tillbaka till er så du får må bra 🥰❤️
Härliga bilder!!
Massa kramar till dig från i ett grått och regnigt 🇸🇪❤️😘❤️

Svar: Tack fina Calina. Det är bättre idag med mig ❤️ och är ju hellre här i vårt paradis ❤️ men ät lite go mat åt mig och hälsa alla ❤️
Stina

#2 - - Anna Z:

Hoppas verkligen värmen återvänder och att du slipper smärtan! ❤️ Här var det ju -16 igår och några plusgrader idag 😔 Längtar efter dig nu känner jag! ❤️

Svar: Ja då föredrar jag ju kylan här 😉 tack finis längtar efter dig me, tok för längesen nu! ❤️
Stina

#3 - - Emma:

Hoppas att det snart vänder för dig. ❤
Vilken härlig eftermiddag ni hade. Ha en fin dag. Kram 😍

Svar: Tack fina Emma ❤️ och detsamma 😘
Stina

Till top