Camilla 40 år

 
Åhåå vilken lättnad, efter att ha varit däckad i ett dygn så vaknade jag upp igår morse efter många timmars sömn och kände mig "återställd". 
Slö och lite kraftlös absolut men mage i fas, jag kan verkligen bli så där intensivit sjuk och sedan återhämta mig snabbt. 
Tror nog det kan vara bra att bli av med gifterna kraftfullt. 
 
Detta gjorde mig så lättad framförallt för att min svägerska Camilla fyllde 40 igår och jag hade varit så ledsen för hennes skull om hon inte skulle få något firande alls. 
Även mitt syskonbarn Valter mådde mycket stabilare igår, nu ska han bara äta upp sig lite 😳
 
I alla fall, mjukstartade dagen med lite havregrynsgröt och denna gröt gjordes nu på havregryn som min pappa skickade från Sverige. 
Vilken skillnad, helt otroligt ändå att jag ätit tapetklistergröt härnere i ett halvår och ändå vant mig vid det, detta smakade himmelskt!
 
 
Vid 8:30 tågade vi över till TDV 4 för att vara med på födelsedagsfrukost för 40åringen. 
Haha vi hade preppat med både sång och thailändska tomtebloss som vi tände precis när vi rundade huset då vi tänkte att de skulle sitta på altanen. 
Vi möts då av en stängd dörr och de rykande tomteblossen hinner slockna innan födelsedagsbarnet väl visade sig 😂
 
 
Men då kunde födelsedagsfrukosten börja <3
 
 
Eftersom två stora planer för hur födelsedagen skulle firas som inkluderade barnvakt blev inställda så tänkte vi snabbt för att hitta en plan C som skulle förgylla den stora dagen. 
Jag tycker ändå det blev riktigt bra. 
Då stränderna fortfarande kör massage så åkte Camilla iväg en stund och unnade sig lite egentid medans grabbarna var hos oss. 
Det bästa de flesta vet nu är att kika på våra fågelungar utanför köksfönstret, så bra för de ser inte in men vi ser allt på nära håll. 
 
 
Jag passade på att sova en stund och vid 13 så åkte vi till nationalparken Wan Kaew, Johan och Temo hämtade massa god mat från en restaurang i närheten och så dukade vi upp där. 
Ett perfekt sätt att inte sitta på en restaurang och vara ute i det fria. 
Så mysigt och lyckat och med champagne till medtagen från Sverige. 
När vi kom hem skrålade vi massa i våra mikrofoner, det hördes nog ända in till Ban Phe. 
 
 
Camilla var jättenöjd med sin dag vilket värmer mitt hjärta. 
Allt blev ju super till slut, jag är även glad att vi hann ge henne vår överraskning för en månad sedan när vi var på Koh Samet. 
Nu tycker jag att hon fortsätter med att fira året ut <3

#1 - - Emma:

Vilken härlig dag det blev. 🥰 ni är bra på att styra upp fester ❤

#2 - - Emma:

Vilken härlig dag det blev. 🥰 ni är bra på att styra upp fester ❤

#3 - - Camilla :

Jättefin dag verkligen! Stort tack igen😘😘😘

#4 - - Camilla :

Jättefin dag verkligen! Stort tack igen😘😘😘

#5 - - Anna Z:

Vilken härlig dag ni, och framförallt Camilla fick! Så skönt att ni piggade på er! 😍

#6 - - Linda:

Tjohooooo för en härlig dag! Grattis igen snygga Camilla! Fortsätt fira om och om igen! ❤ 😃 😉

Skönt också att både du Stina och Valter mår bättre❤

Svar: Tack hjärtat ❤️
Stina

#7 - - Pia:

Vad skönt att ni som inte mådde så bra piggade på er och att Camilla fick en härlig dag, nu är det bara att göra en Stina: att fira hela året😃💝
Ha det fortsatt bra.

Svar: ❤️
Stina

#8 - - thessresa.blogg.se:

Wow vilken höjdardag!!

Till top