Livet just nu i Thailand

 
Jag känner så starkt att jag vill maxa allt, njuta extra av varje minut och med de människor här som vi blivit så nära med. 
Det är mycket som är märkligt nu men det är så fint att vi har varandra och att vi gör allt för att vara med varandra och behålla den fina känsla som vi har tillsammans i och med vår longstay och allt som vi delat här, och nu delar. 
 
Igår så åkte jag och Johan till Beach bar där Therese och Hans var samt Jonas och barnen. 
Var så fint att hänga tillsammans och vi passade på att ha semesterkänsla tillsammans. 
Badade länge i det varma havet, golunch, unnade oss en öl och delade som vanligt allt mellan himmel och jord. 
Vet att jag skrivit det förut men är så tacksam över att ha fått så nära vänner här. 
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
När jag kom hem så kom vår hustomte med ett paket till mig. 
Äntligen kom paketet fram från min pappa, det tog extra lång tid nu att komma fram till Thailand men nu så ❤️
Blev så glad. 
 
 
 
(null)
 
Jag messade Linnea och frågade om hon ville komma över och det tog inte många minuter innan tjejen med det härliga skrattet stod på altanen 😍Vi surrade på altanen, hon och hennes familj har ju även de en planerad hemresa i maj och det känns fint att ses och prata om allt. 
Vi åkte sedan till grisen (Friendly) där det blev middag med familjerna. 
 
(null)
 
En kväll som gjorde mig glad långt in i själen. 
Känns helt overkligt att vi alla så småningom kommer skiljas åt, kan inte tänka på det utan att få tårar i ögonen. 
 
Idag så fortsätter vi i samma anda, göra mysiga saker med våra vänner och hitta glädjen i det. 
Allt är fortfarande så lugnt här och jag har ju alltid känt mig så trygg här i lugnet. 
Jag hoppas det får fortsätta så. 
I denna ovisshet är det bara att hoppas på det bästa. 
 
 
 
 
 
#1 - - thessresa.blogg.se:

Så härligt att vi har varandra och kan dela både stort o smått! Älsk på det❤️

Till top