På väg


Nu sitter vi på flygplatsen och väntar på vårt flyg till Oslo. 
Där kommer vi vänta 8 timmar tills vi flyger till Sthlm och nu kollar vi hotell där vi kan bo tills vi kan flytta till vårt hus. 
Jag tyckte vi skulle leta efter hotell på landsbygden där jag kan ta långa promenader i skogen, nu när ja sitter här i shorts så kom vi på att vi har ju inga anpassade kläder för Sverige. 
Vi får se hur allt blir, nu har vi i alla fall tagit oss till Bangkok. 

Det blev en fin sista dag, åkte till Wangborn för att ge Noahs alla leksaker till deras barn. 
Sedan förbi Dow och Jek för att ta ett ordentligt hejdå i lugn och ro. 

Sista stunden på TDV tillbringades med våra vänner Emma, Rasmus, Therese och Hans. 
Oändligt tacksam över att de finns och vår vänskap. 
Det senaste dygnet blev så starkt. 
Så starkt att det kändes i hela själen. 
Otroligt stark kärlek. 

Så fort allt lägger sig kommer jag vilja ge tillbaka massa till thailändarna, 
Det bästa vi kan ge är att komma tillbaka och hjälpa dem att komma tillbaka efter detta. Att få
Igång sin turism igen. 
Känner otroligt mycket med dem. 
❤️
Trots deras enorma oro över allt bjöd de senaste tiden på så mycket kärlek och glädje ❤️
Vill verkligen betona att in i det sista kändes lugnet i Ban Phe. 
Det är inte därför vi behövde åka hemåt. 
Jag kommer sakna så mycket och lunket vi befunnit oss i. 

Hejdå bästa vänner. 
Tack för allt ❤️

(null)


#1 - - Emma:

Det har varit fantastiska veckor här nere och vår vänskap som fanns innan har blivit starkare. Nu ligger jag på terassen och dricker kaffe och tänker på alla de gånger vi legat o messat och skrattat med varandra trots vi bor grannar 🤗😊 Nu får det bli videosamtal och vi ses snart. Ta hand om er ❤❤❤

Svar: Vi ska fortsätta messandet. Tack för att du är du, en fantastisk människa som jag verkligen inspireras av ❤️
Stina

#2 - - thessresa.blogg.se:

Älskade vänner. Som jag sa i mitt tal till Johan så hade denna resa inte vart samma sak utan er!!

Till top