Stjärnklart i Thailand

Heeeej
 
Just nu sitter jag på balkongen och trots att klockan är 19:28 så är det fortfarande så varmt. 
En jättefin kväll, jag önskar jag kunde teleportera hit er nu så att ni skulle få höra alla läten. 
Det är en salig blandning och nästan öronbedövande. 
Jag älskar den här tiden på dygnet när naturen vaknar till liv igen efter en varm dag. 
Nu när vi bor lite på höjden hörs det ännu mera och djurlivet är extra allt. 
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
Titta så mäktigt med alla stjärnor. 
Jag tänker alltid på vilka som ser himlen och alla stjärnor samtidigt som jag gör det. 
 
Jag har haft en fin dag. 
Dagen började med ösregn så vi fick beställa en taxi till Noah så att han skulle slippa bli blöt med sin arm. 
Lagom till lunch sken solen igen och det har varit en supervarm dag vädermässigt. 
Jag mötte upp min relativt nyfunne vän Åse på lite avskedshäng på Cast away. 
 
(null)
 
(null)
 
Nu åker hon vidare mot Svetige men våra vägar möts definitivt igen. 
Jag reflekterar verkligen över hur många fina människor som jag har träffat på denna vistelse. 
Jag älskar att träffa nya människor och skapa vänskapsband. 
Vi alla har så mycket gemensamt över att vi valt en annan väg i livet och livsstil och det är otroligt skönt att umgås med likasinnade. 
Där vi hellre ser det möjliga istället för det omöjliga. 
 
Nu är Johan och beställer hem mat och ikväll äter vi hemma alla tre. 
Skönt det med. 
Noah är inte riktigt hundra så det blir bra med en lugn kväll hemma. 
 
Glöm inte att kika in denna lägenhet som nu ligger ute för försäljning. 
 
HÄR
 
Det börjar röra på sig positivt nu med mycket vilket känns jättekul! 
 
Ha en fin torsdag. 
Snart helg! 
Nu ska jag i väntan på middag bara glo upp på himlen igen. 
Otroligt meditativt och härligt att bara slappna av så till alla djur. 
 
 
Till top