Söndagsmiddag på stranden

Hej hej

Hoppas ni alla har en fin söndag!
Här började den tidigt- Johans alarm
ringde innan 05 och då vaknade jag och ville krama honom hejdå. 
Han har nu åkt iväg norrut på jobb så nu är vi gräsänklingar igen jag och Noah. 
Startade denna morgon med en promenad med min vän Anna som också var uppe tidigt. 
Väl hemma drack jag kaffe på balkongen och blickade ut över våra husdjur ☺️
Kolla bebisen <3

(null)

(null)

Sen eftermiddag så promenerade jag och Noah ner till Long beach som är stranden nedanför oss. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Vi mötte upp Anna med familj för en söndagsmiddag ihop. 
Detta är verkligen livet på en longstay. 
Okomplicerat häng, kidsen går ner till stranden, spelar fotboll, någon gör så någon gör si. 
Älskar det!

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

En bättre söndag helt klart ❤️
#1 - - Anna:

😍

Till top