En onsdag i Thailand

Heeeeej

Så här kan en helt vanlig onsdag se ut här i Thailand. 
Efter morgonbestyren så åkte jag och Johan ner till vårt frukostställe. 
Eller här kan man ju även äta middag men de gånger som vi brukar äta frukost ute så åker vi ner hit. 
Nära och bra och så där thaistyle som vi gillar!

(null)

Blev samma gamla vanliga- omelette till mig och Johan äter stekta ägg. 
Enkelt och gott och perfekt innan träning. 

(null)

(null)

Idag så tog jag även en grön shake fylld av nyttigheter. 

(null)

Japp idag så stod det träning på schemat- ÄNTLIGEN!
Johan drog iväg på paddel och jag hade äntligen PT-timme hemma här med Amelia. 
Blev ett galet roligt och härligt träningspass- kändes så bra!
Fick massa bra energi efteråt. 

(null)

Efter träning så blev det en spontan lunch med Hanna, Lasse, Kicki och Freddan. 
Så härligt med det här spontana, och att ses en stund så här på dagen. 

(null)

(null)

Jag var inte så hungrig eftersom vi ätit en sen frukost men dessa små vårrullar slank ner, gott!

(null)

Kom hem lagom tills det började regna. 
Faktiskt riktigt skönt med lite regn. 

(null)

(null)

(null)

Regnet övergick i mulet väder vilket är perfekt promenadväder så chansade och drog iväg ett mess till Hanna och undrade om hon ville haka. 
Och det ville hon så jag knallade ner till Malee beach. 
Skönt att bo så här nära varandra, nere på bara några minuter. 

(null)

Framme och jag var tvungen att fota blommorna på deras entré- så fint att ha blommor så här!

(null)

Blev en lång promenad på stranden. 
Verkligen perfekt väder. 
Jag har haft sådan bra energi hela dagen så lika bra att nyttja den. 

(null)

(null)

Middag blev det sedan i sängen med Johan. 
Eftersom vi inte har något matbord inne så får vi äta så här. 
Funkar ju toppen det med ☺️
Pizzarester från gårdagen, perfekt med doggybag när vi inte orkar maten ute. 

(null)

Ja, det var denna onsdag detta. 
Glöm inte att scrolla ner för morgonens inlägg och tryck gärna på ❤️
#1 - - Thessresaa :

Wow vilken träningsdag! Du måste verkligen vara fylld av energi, toppen!

Till top