Spontan fredag

Hej fredag!

Det här visade sig bli en helt OPLANERAD dag och som sedan verkligen blev så där härligt spontan!

Började med en frukost tillsammans med Jessica som nu är nere på semester här på Lanta. 
Så mysigt med en frukostdate och även Johanna kom förbi på en kaffe. 
Promenerade ner och blir alltid glad av denna vy. 
Så fint att se havet så där blått. 

(null)


(null)

(null)

(null)

(null)

Johan hörde av sig när han landat och då hade han varit på resande fot i TVÅ DAGAR!
Så skönt att veta att han nu är på plats. 

Ja och sedan flöt dagen på. 
Köpte med mig lite fredagsfika till Noah från frukoststället. 

(null)

Och sedan hade vi plötsligt lite tråkigt. 
Plötsligt så messade en ny klasskompis till Noah och undrade om de skulle ses… och sekunden efter fick jag ett mess från min frukostkompis som undrade om jag hade lust med en spontan middag. 
Så vi båda fick plötsligt en spontan träff- så kul!
Noah åkte in till Saladan för att klippa sig med kompisen och jag hamnade på Joes för en middag. 

(null)

Så mysigt och spontant!
Det gör onekligen att saknaden efter Johan blir mindre när thailivet flyter på här för oss. 
Hemma redan vid 22 så nu gör jag och Noah kväll. 
❤️
Till top