När katten är borta

Hej från en väldigt stillsam söndag

Det har regnat exakt hela dagen och vi ligger lite minus på sömnkontot minst sagt så idag så hörs det inte många knop. 
Desto mer hann vi med under gårdagen så vi kikar på den dagen istället. 

Det är så roligt att få visa runt här. 
Vi började med en promenad i området, jättekul att få visa våra kvarter, vart jag tar min morgonrunda osv osv. 
Tog oss sedan till Anchan massage för en duomassage. 

(null)

(null)

Åkte sedan in till Saladan för lite shopping och kolla stånden. 

(null)

(null)

Vi var typ själva här i stånden och Camilla hittade en thaiklänning och jag ett par tofflor. 
Promenerade så ner mot hamnen för lunch på en av mina favoriter, Lanta Seafood. 

(null)

(null)

(null)

Introducerade kokosnöten men den gick hem fullt ut. 
Gillar ni kokosnötter?

Tog det sedan lugnt hemma och sedan började jag fixa middagen. 
Inte så thaistyle på maten men något som jag längtat efter!
Beställde quornfärs från Bangkok och det blev tachos ☺️
Vi skulle nämligen ha tjejkväll och tachos är ju verkligen bästa bjudmaten och perfekt att ha i magen när det ska ut och dansas. 
Mums så gott det var!

(null)

(null)

Hanna kom som sagt över och denna trio klickar vetkligen men det visste jag att den skulle göra. 
Blev några härliga timmar på vår mysiga altan innan vi gick ner till Free Descent för karaoke och dans. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Vågar nog inte skriva när vi kom hem men kul hade vi och måste ju passa på när det är familjefritt eller hur. 

Hoppas ni njuter av helgen! 
#1 - - Susanne:

Hej!
Klart man ska passa på haha. Sova hinner man göra senare i livet.
Vi var på Richeys (Klong Nin) då det var ett band där och spelade. Då var vi uppe och dansade och hade så roligt. Inte så ofta jag har varit på ställen där det är dans på Lanta eller så är man på fel ställe haha.
Ha det fortsatt gott!

Svar: Haha det är så underbart att dansa i den ljumma natten! Det har öppnat ett uteställe nu på Lanta, på Long Beach. Krypavstånd 😂
allenheim.blogg.se

#2 - - Thessresaa:

Vilken härlig dag, kväll och natt ni fick! Så härligt med tjejkväll med god mat och massor av surr!! Å så kul med kareooke! Tänk om de har det när vi kommer!
Smarrigt med tacos, speciellt med din goda salsa ( trots koriander)
Puss o kram

Svar: Det har de varje lördag där 😂 minns när jag gjorde salsa utan koriander till dig i Ban Phe när vi hade tjejkväll. Saknar dig! ❤️
allenheim.blogg.se

Till top