Ny behandling

Lite axplock från denna måndag

Jag fick verkligen en sådan bra start på denna dag kände jag. 
Lugnt och tyst när jag klev upp och drack mitt kaffe och sedan så blev det några varv i våra backar. 
Utan att överdriva så blir jag på riktigt glad i själen varje gång som jag ser detta blåa hav. 

(null)

(null)

Efter träningen på varsitt håll så fixade så Johan lite dryck till oss. 
En varsin proteinshake. 

(null)

Vid tio så begav jag mig till Slow Down. 

(null)

Förra veckan så började jag en ny behandling. 
Jag tycker det är jobbigt att skriva om det men det här med att jag inte fått min planerade operation börjar ställa till det ordentligt. 
Jag använder i stort sett inte höger arm på ett normalt sätt då det skär extremt mycket i armbågen och det knastrar och jag liksom känner hur benen åker mot varandra  (jag ska få en armbågsprotes som blivit uppskjuten nu under två år för den som missat det) och nu börjar armen bli ännu mera sned och det har blivit en snöbollseffekt så det drabbar fler ställen som axlar och nacke. 
Nu begränsar det mig enormt i vardagen med svåra smärtor. 
Så nu måste jag testa något för att få smärtan att lindra lite. 
Det kan inte bli bra men för mig är det värdefullt att få lite dämpning på smärtan så jag kan få lite mental paus men även att kroppen får vila lite. 
Jag hörde talas om Teija som jobbar med kroppar och jag var som sagt där förra måndagen. 

(null)

Hon jobbar med olika metoder nu på mig och det har verkligen lindrat för en stund. 
Jag kommer nu köra på detta ett tag så hoppas jag att allt dämpar sig. 
Så mycket mer kan jag inte göra just nu. 
Jag är glad så länge jag får några timmars mer smärtlindring. 

När jag kom hem så satt denna stora fjäril och det kändes som om den satt och väntade på mig. 
Ja- fjärilar har en betydelse för mig och ja jag letar tecken i mitt liv. 
Vi alla tror olika och jag är väldigt andlig och hittar kraft i olika ting som kommer till mig. 

(null)

(null)

Ja- det var det som fångades i min mobil. 
Efter min behandling använder jag inte mobilen så mycket för att verkligen pausa den ansträngningen. 

Annars så är det ju lite fjärilar i magen just nu och inte bara på altanen ☺️
Vi har fixat lite inför morgondagen då det kommer gäster. 
Imorgon vankas det nämligen födelsedag i familjen och denna gång så är det jag som fyller år. 
Och ja- ni som känner mig vet att jag är barnsligt förtjust i födelsedagar. 
Ser verkligen fram emot morgondagen. 

Ska göra en tidig kväll för känner jag mig själv rätt så vaknar jag i ottan men då är det bara att sova räv. 😁

Ha en fin start på veckan! 

Ps. Blev två inlägg idag så glöm inte att scrolla ner för morgonens inlägg 
#1 - - Susanne:

Ja må hon leva, ja må hon leva... Hurra! Hurra! Hurra! Hurra!
Grattis fina Stina på din födelsedag! Önskar jag kunnat ge dig en bukett blommor.
Önskar dig en riktigt fin födelsedag.
Kram!

Svar: Tänk vad kul om du kunde komma på mitt kalas idag! Det hade varit supertrevligt 🤩
allenheim.blogg.se

#2 - - Anna Z:

Har tänkt idag att du nog varit väldigt pirrig för morgondagen 🥰
Skönt att du hittat nåt som kan lindra din smärta i eländet. ❤️

Svar: Vaknade 02 men kunde efter mkt om och men somna om 😜❤️
allenheim.blogg.se

#3 - - Thessresaa:

Hoppas så att denna behandling kan ge dig ngn lindring om så bara för en stund! ❤️
Antar att kvällens kalas blev succé, du är ju en stjärna på att styra upp kalas!! Love you

#4 - - Erika:

♥️ Hoppas behandlingen/behandlingarna kan ge dig lite lindring. Jag kan förstå att det är kämpigt när man har ont hela tiden! Om intr annat så lär man bli trött/utmattad ♥️ Vilket härligt och mysigt födelsedagsfirande 🤩🌟❤️

Svar: Tack fina du ❤️
allenheim.blogg.se

#5 - - Gunn-Mari:

❤️

Till top