Torsdag

 
Hoppas allt är bra med er!
 
Här har det stormat i paradiset. 
Vad nu tänker ni?
 
Joo men vi fick en läxa från skolan...
 
 
Denna uppgift sköt vi upp så länge som det gick....
 
22:10 igår gick jag och la mig och lät Johan försöka fixa detta. 
22:40 hade han fortfarande inte kommit och sagt och godnatt som han gör varje kväll så jag ropade lite försiktigt: Johan hur går det?
Han kom då in med en uppsyn som var motsatsen till bomull och väste: snart river jag sönder denna trana!!
 
Men imorse så stod det minsann en trana på köksbordet men Johan vägrar säga hur många timmar detta tog 🙂
 
 
Vi förberedde en liten överraskning imorse till Noahs lärare Therese. 
Han är så nöjd med sin lärare här och jag tror de flesta svenskar blir glada över pepparkakor 🙂
 
 
Annars så har vi fixat lite idag. 
Tiden alltså, idag för sex veckor sedan gjorde jag min sista jobbdag och vi hade avskedsfika. 
Känns ändå sååå längesen!
Detta betyder att vi behöver förlänga våra dagar härnere så idag har vi fixat med massa dokument...
 
 
Efter detta var vi värda godlunch. 
Ja när är man egentligen inte värd det?!
 
 
Ja ni ser väl vid det här laget att det är Bee happy 🙂
 
Åkte sedan vidare på tur. 
Så mysigt att bara åka och stanna på mysiga ställen. 
 
 
 
Nu ska vi packa, imorgon åker vi bort över helgen. 
Hörs efter helgen med en uppdatering över hur helgen varit!
 
 
 
 
#1 - - Anna Z:

Åh nu väntar jag med spänning på att få veta vad ni gjort i helgen 😃 Hoppas ni får en mysig 1:a adventshelg alla fall 😘

#2 - - Anonym:

Hi hi på tranan! Ni var nog inte själva att slita ert hår😍 men dessa tranor kommer pryda skolan så fint! Ännu än gång tack för peppisarna! Ska njuta av några stycken i morgon❤️.
Hoppas ni har det toppen i Bangkok! Kram på er

#3 - - Veiken:

Hahaha! Jag skrattade högt när jag läste om tranan! Heja Noahs lärare som sätter föräldrarna i arbete! :)

Till top