BergsHike

 Hörrni!

Nu ligger jag i soffan på altanen och vilar benen. 

Ni anar inte HUR STOLT JAG ÄR ÖVER MIG NU. 

08:00 for jag hemifrån för att möta upp min kompis Henna som jag känner via Noahs skola här. 

Hon tog med mig på mountain hike. 
En grej jag tidigare drömt om och som inte funkat fysiskt men nu så. 

Att kunna klara sådana grejer ger mig ett sådant självförtroende!

Vi har varit ute i timmar. 
Trodde jag skulle kräkas halvvägs men efter lite vila krigade jag på. 

Så sjukt härligt att se denna del av vackra Thailand och både luft och djurläten var fantastiskt!

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
  
Väl nere så visade mig Henna andra fina ställen och jag är så tacksam att få uppleva nya ställen 🙏🏻

(null)

(null)

(null)

En supermys förmiddag som jag kommer leva länge på och hur god tror ni Changen smakade efteråt?!

(null)
 
Otroligt tacksam över allt jag får uppleva här i Thailand! 
Det har verkligen blivit ett helt nytt liv 🙏🏻

#1 - - Anna Z:

Klart du ska vara stolt!! Jag är också jättestolt! Och lite avundsjuk för det ser fantastiskt ut! Nåt helt annat än min morgon som började med att tappa bort bilnyckeln i snön 😩

Saknar er! ❤️

#2 - - Pia:

Bra jobbat, så härligt när man överträffar sig själv

#3 - - johan:

du är grym älskling.

Anna, 555 ;)

#4 - - Linda:

Sååå grymt bra jobbat hjärtat!❤️ Du är en sann kämpe! Det är så fantastiskt att du mår så här bra och kan genomföra drömmar som du haft😍💪🏻✌🏼 Power!👊🏼

#5 - - Pudeln:

Shit vilken grej! Grym du är! Förstår det är en härlig känsla 😍💪🏻👏🏻 Var gjorde ni hiken?

Svar: Yeah! På andra sidan sukhumvit relativt nära Mehranpung så ligger det ett stort berg 🙏🏻🇹🇭
Stina

Till top