Ett foto i timmen


05:00

GODMORGON!

(null)

06:00

Mmmmm morgonkaffe. Yes låg och drog mig tills det ljusnade lite i alla fall 

(null)


07:00

Frukostdags för Noah och han ville självklart ha toast med en smak av Sverige 😉

(null)

08:00

Noah till skolan och jag snörade på mina skor som börjar bli ordentligt slitna. Tur jag har med fler par. 
Promenad med grannen Anna väntade. 

(null)

09:00

Hemma igen svettig men NÖJD med både promenad och tempo. 

(null)

10:00

Pedikyr på Jampa. 
Haha känner mig nu som en hemmafru eller lyxfru låter såklart bättre 😉

(null)

11:00

Fortfarande inte klar. Okej då jag tog en manikyr också. 

(null)

12:00

Lunch och planera fest med Jek. 
Mycket kul att planera med en thai. 
Han förstår helt enkelt inte varför jag vill planera. 
"Det löser sig, relax!"

(null)

13:00

Mot Ban Phe och storhandling

(null)

14:00

Klara!

(null)

15:00

Mellis på Bite n Bike. 
Kaffe till Johan och bananashake till mig. 

(null)

16:00.

Killarna åkte på ett skolevent på Bee happy men jag prioriterade hemmatid. 
Mot gymmet!

(null)

17:00

Klar!

(null)

18:00

Donat hemma och bla gjort iordning goodiebags till kalasgästerna som är barn. 
Yes man tar de påsar som finns i affären. 

(null)

19:00

Äntligen dusch och inpackning. 
Hyffsat svettig. 

(null)

Och nu ligger jag här och orkar inte fota något mer. 

(null)

Väntar på att Noah ska komma hem från sitt skolhäng på stranden. 
Johan har en kompis från Stockholm på besök så de ska hänga lite ikväll. 
Jag kommer nog somna tidigt och loggar nu ut här. 

Var ett sådant här inlägg intressant?
Tryck då i så fall på ❤️

Over and out
#1 - - Carina:

Jättemysigt inlägg 🥰
Vilken härlig dag du haft 🤩🇹🇭
Ser fram emot din fest på lördag 🥳🍹💃🏻🕺🏼
Kram kram ❤️😘

#2 - - Linda :

Jättekul med sånt här! Mer sånt!!😍 Och gärna en dag när du känner på dig att det blir nåt tok eller äventyr😉
Puss och dröm sött för när du vaknat och läser detta: GRATTIS BABY!!!🥳🥂🎂💐😍❤️ Hipp hipp hurraaaaaa!!!

Till top