Födelsedag

 
Äntligen dags att fylla år igen!
Det klart man ska vara tacksam över att få fylla år, långt ifrån en självklarhet. 
 
Minnet av min förra födelsedag är fortfarande så färsk och jag blir alldeles varm i hjärtat bara av att tänka på den. 
 
Dels att det kom personer från Sverige för att fira mig vilket betydde emormt för mig. 
Kände mig så älskad ❤
Champagnefrukost och sedan så åkte vi till Ao Wai. 
 
 
Kalaset fortsatte hemma på TDV....
 
 
Och så fortsatte det med min fest tre dagar senare. 
Åh vad kul jag hade och denna fest glömmer jag aldrig!
 
 
Har nog 100 bilder från den kvällen så stoppar här 😉
Det enda som jag egentligen önskar mig är att livet ska få fortsätta kännas så här bra. 
Sedan ser jag såklart fram emot att fira med nära och kära, älskar ju att fira! 
#1 - - Anna Z:

Det var såååå underbart att kunna vara med och fira dig förra året! ❤️❤️❤️ Härligt och fantastiskt roligt? 😍

#2 - - Linda :

Hurra hurra hurraaaaaa!!!🥳❤️❤️❤️❤️
Skulle vilja vara hos dig nu och överösa dig med massor av kramar, pussar och kärlek! Förra året skapade vi minnen som man aldrig någonsin kommer glömma😍
Och jag hoppas du idag och på lördag skapar nya sådana minnen med dina vänner på plats.
Födelsedagar är kul! Livet ska levas!💕💕

Älskar dig!

#3 - - thessresa.blogg.se:

Du är verkligen värd all kärlek ♥️♥️ ser så mkt fram att få fira din dag ännu en gång!

Till top