SKRATT, LEVA HÄR OCH NU

 
Oj vilken heldag det blev igår, låt oss kolla på den. 
 
Vi var barnvakt några timmar åt syskonbarnen Valter och August så Camilla och Temo kunde njuta några timmar på Marriot. 
 
Vi åkte in till Ban Phe då jag lovat Valter en present så fort han blivit frisk. 
August lyckades även han få en liten present 😉
Munskydd är givet nu av respekt när man åker in till Ban Phe. 
 
 
 
 
Magarna började kurra så vi tog en lunch på "grisen" på väg hem. 
Det har verkligen blivit en favorit på senaste tid, det är en otroligt gullig thaifamilj som driver den.
Killarna lekte massa med sina nya leksaker <3 
 
 
Vid 14.15 så hade vi tid på Noahs skola för ett avslutande samtal. 
Helt otroligt att denna tid nu är till ända, på fredag så slutar Noah skolan. 
Är stolt över Noah. Att åka iväg ett halvår och pausa skolan hemma har verkligen gjort honom så gott. 
 
 
 
Temo hämtade Noah på skolan och de åkte till Mae Phim för att kika på krigsfartyget och ha lite egentid bara dom. 
Jag passade på att bada och svalka mig och låg i poolen i stort sett hela eftermiddagen.
 
Vid 18 kom min klippa Emma över, är så otroligt tacksam över att hon finns. 
Vi är så lika och är båda "känsliga" själar och påverkas lätt av stämingar. 
Det är ju en orolig tid just nu, imorgon kommer emergency law träda i kraft i Thailand och vad det betyder får vi se då, känns som om de närmaste dagarna blir väldigt avgörande för mycket. 
 
Vi hade en inbokad tjejkväll med Camilla och efter att ha druckit en varsin svensk resorb och pratat bestämde vi oss för att nu ska vi ha kul och verkligen se till att ha en härlig kväll tillsammans. 
Och jag är så glad att vi åkte iväg, jag ville först bara vara hemma men tack och lov kom jag på bättre tankar. 
Vi åkte till takbaren där vi njöt av drinkar innan vi landade på "Two Dow". 
Det blev en galet rolig kväll, jag hade packat med mig mickarna och vi överraskade med att plötsligt ta fram dom och sjunga "do do do falang". 
Då var festen igång och till och med kökspersonalen kom ut och dansade och sjöng. 
Borde alltid ha mickarna med mig, kan starta fest överallt. 
Kvällen avslutades sedan med nattbad, så mäktigt att ligga och flyta och titta upp på den svarta himlen. Tänkte på er nära och kära som har samma himmel, så tryggt på något sätt. 
 
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
 
Somnade tack vare denna kväll lycklig i själen och med noll oro, så skönt att få ett andrum. 
Tack bästa ni ❤
 
#1 - - thessresa.blogg.se:

Underbart underbart. ❤️❤️ Det gäller att leva och andas var minut nu. Puss o kram

#2 - - Anna Z:

Ja vad fint ändå att vi har samma himmel. Min är dock en annan färg idag... ☁️☁️☁️

Skickar en stor bamsekram till dig ❤️❤️❤️

#3 - - Linda:

Vilken fin rad, att vi delar samma himmel ❤️ Dte gav mig en tår i ögat av saknad och av oro...

Men vilken helt fantastisk underbar tjejkväll! De där mickarna ska alltid ligga med i din väska från och med nu tycker jag... ;-)

Och de där goa syskonbarnen. Så fina!

Och Noah❤️❤️❤️ Vilken kille! Otroligt imponerad över honom och allt han tar sig för.
Jättefin teckning också. Han har många strängar på sin lyra han.

STÖRSTA KRAMEN!

Till top