Mitt i veckan

Godmorgon!
 
Här blev det en ordentlig sovmorgon vilket är väldigt ovanligt för mig och jag vaknade först 09:30 idag. 
Gissar jag behövde det ☺️
Nu sitter jag och dricker morgonkaffet och idag smakar det extra gott. 
Min beställning från Lazada med påfyllning av havredryck har kommit så nu NJUTER JAG. 
 
(null)
 
(null)
 
Tack för alla gulliga hälsningar till Noah, det värmer! 
Han har fått så mycket fin uppmärksamhet ❤️
Noah har verkligen brutit sig mycket i sina dagar men när något sker när man är långt hemifrån så blir det lite extra stort tycker jag. 
Idag så är han hemma från skolan då han mår illa, tror det beror på medicinen som han har fått. 
 
Vi har förresten vaknat flera gånger de senaste nätterna då det är något djur som låter och låter. 
Ingen aning vad det varit, det har varit vilda gissningar här hemma, allt från till en ko som parar sig till ett djur som fastnat. 
Inget av det var rätt, spelade in igår kväll ljudet och min vän Åse lyckades identifiera vad det var.  
Googla bullfrog sound på youtube, lyckades inte lägga in klippet här. 
 
Lite stör det mig allt att Johan gissade rätt ☺️
 
Annars då har jag inte mycket spännande att berätta. 
Eller jo! Jag har fått operationstid och det är det största som har hänt på länge. 
Jag vågar inte jinxa något förräns jag verkligen ligger där på operationsbordet men så här nära har jag inte varit på två år. 
Det här har i alla fall gjort att vi kunnat planera framåt och har bokat vår hemresa. 
Det är skönt att ha ett mål och veta lite hur vi ska avsluta vår thailandsvistelse. 
Känns bra i själen. 
 
Nu önskar jag er en fantastisk dag. 
Vi hörs snart igen! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
#1 - - Anna Z:

Underbara nyheter med operationstiden. Även om det borde kommit för länge sen såklart.
Puss och kram! ❤️

#2 - - Pia:

Vad skönt med sovmorgon, du som brukar vara uppe med tuppen🥰ja Noah har verkligen haft otur med brutna lemmar, så nu hoppas vi att det var sista gången. Det är verkligen på tiden för dig med operation, håller alla tummar att det blir av

#3 - - Pia :

Kramar till er❤️

Till top