Uttittade

God kväll

(null)

Ligger nu i soffan på altanen och klockan är 22:20. 
Ett snabbt inlägg innan det är dags att göra kväller. 
Har ni haft en fin dag?
Här har det verkligen varit en dag som stavas RELAX. 
Låt oss kika på hur den har sett ut. 
Johan har varit på vift hela dagen och vi har roat oss själva. 
Efter det sedvanliga kaffet så gick jag över till vårt gym. 
Även om vi alla tre kör semestermood denna vecka så ruckar jag aldrig på träningen. 
Grymt skönt att träna helt själv i gymmet- det passar mig bra.

(null)

(null)

Ser ni vårt hus på bilden? ☺️

(null)

Efter träning så fick det bli en riktig semesterfrukost, toast med cola. 

(null)

Klockan 12 så hade jag bokat en tid på favoritspat. 

(null)

Jag tog en ansiktsbehandling. 
Jag har provat många i mina dagar men denna är verkligen bäst i test. 
LJUVLIGT. 

Resten av dagen gick i ordentligt slapparmode. 
Jag hängde vid vår pool i timmar. 

(null)

Älskar när det börjar skymma. 
Det är min bästa tid på hela dagen. 

(null)

(null)

Middag fick bli på djungelrestaurangen, classic Forrest, kärt barn har många namn. 
Otroligt god mat här och vi beställde in flera rätter. 
Vi var de enda falangerna här och fick hyffsad uppmärksamhet, det var på den nivån att thaien skickade fram sina barn till vårt bord så att vi fick prata. 
Barnen tittade storögt ☺️

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Med dessa bilder tackar jag för mig. 

Natti natti 
#1 - - Thessresaa :

Vilken ynnest att få vara helt själv i gymet! Maten såg verkligen fantastisk ut 😊.

Till top