Vi myser på

Heeeeej

Alltid fint när även Johan skriver här. 
Även jag tycker det är extra kul att läsa ur hans perspektiv. ☺️
Idag är det så åter jag Stina som skriver. 

Börjar med lite bilder från gårdagens solnedgång. 
WOW så mäktigt att sitta och blicka ut över havet och se hur hela himlen skiftar. 
Ord är verkligen överflödiga när man sitter och  bara låter sig insupas kring hur mäktigt allt är. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Idag så har vi hunnit med massa. 
Vi försöker maxa allt då Johan tyvärr lämnar oss imorgon och reser vidare 😢

Vi började med att hämta ut paket från Lazada. 
Förra året så började Lazada sälja IKaffe vilket typ är den enda lasten som jag har!
Idag så kom äntligen paketet. 

(null)

(null)

Som man brukar säga, happy wife Happy life och Johan slipper mitt morgonhumör 🙃

Efter det så satte vi oss på moppen för en utflykt. 
Idag så fick det bli nationalparken. 
Älskar att susa fram på moppen och man ser alltid något kul. 
Idag så var det kossor som lugnt strosade på vägen. 

(null)

(null)

(null)

Framme och efter köp av biljetter så var det bara att åka in. 
Vi var ju här i våras pch vandrade, denna gång så fick det bli lugnt strosande. 
Jag lyckades ju halka sist och jag behöver ta det väldigt lugnt nu och tänka rehab. 
Gillar att vara här, mysigt.

(null)

(null)

(null)

Vi träffade på denna sötnos. 
Jag tycker på riktigt varaner är så söta!
Alltså kolla ögonen. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Strosade sedan vidare innan det var dags att bege sig vidare för en lunch. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Vi hamnade mitt i en störtskur så fick ta skydd under ett tak. 

(null)

(null)

Innan vi insåg att det slutar ju aldrig att regna så lika bra att äta lunch plaskblöt ☺️
Blev en riktigt enkel men god lunch. 
"Lite" nötter till förrätt MUMS. 

(null)

(null)

Väl hemma så fixade vi lite praktiska nödvändiga saker innan Noah kom hem från skolan. 
Åkte sedan för att handla och kolla vad Lanta Mart plötsligt fått in!
Vad är oddsen att jag samma dag fått min leverans från Lazada. 
Haha säsongen är räddad!

(null)

Ikväll så har vi ätit familjemiddag på stranden. 
Så mysigt ❤️

(null)

(null)

(null)

(null)

En fin kväll. 
Nu sover en av tre och vi övriga två är inte långt efter. 

Sov gott
#1 - - Johan din man:

Klädd i matchande rött ser jag 🤩

#2 - - Hannah:

Ha ha, de visste att du skulle komma så de köpte in din dricka 😁

Svar: Måste verkligen vara så!
allenheim.blogg.se

Till top