Hej Ban phe

Heeeeeej

Så har jullovet startat och igår natt/imorse så ringde klockan 03:45. 
Vi var inte superkaxiga då men resan går ju ändå smidigt med taxi till Krabi, flyg Krabi-Bangkok och sedan taxi till Ban Phe. 
Slirade in lagom till lunch. 
Alltid fint att återse stugan igen som vi kallar vårt hus här på TDV. 

Och denna gång så var vi extra glada då min vän Anna med familj följde med oss för ett dygn här. 
Alltid så fint när vänner vill komma och hälsa på oss här. 
När jag träffade Anna på Koh Lanta i början av hösten så sa det KLICK och WOW vilken vänskap som vi har utvecklat. 
Fantastiskt tacksam över det. 
Nästan känts overkligt att de nu kom hit. 
Vi har haft det så bra. 
Det vi hunnit med är att hänga i stugan…

(null)

(null)

Åkt till vår favorit Bee happy…

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Haft en urmysig kväll här på TDV…

(null)

Och sedan vaknade jag i ottan och gjorde som jag brukar. 
Messade Anna "vaken" och så möttes vi upp på en morgonpromenad. 
Sedan fick det bli en favorit i repris, häng och lunch på Bee happy…

(null)

(null)

(null)

Innan vi åkte vidare till Suan Son för lite mer strandhäng och åka bananbåt…

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

För att sedan ta en eftermiddag här hos oss innan det blev en middag i solnedgången…

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Ja och sedan så blev det ett tårfyllt farväl då de nu åkt vidare mot Bangkok för att efter fyra månader flyga hem till Sverige. 
Jag tror att jag fortfarande lever i förnekelse och tänker att min Anna ska stå där på Lanta och vänta på mig när jag kommer tillbaks i januari. 
Så så tacksam över den vänskap vi har. 
Jag vet att vår resa genom livet bara har börjat men oj vad jag kommer sakna dig Anna ❤️
#1 - - Anna:

Tack för allt Stina! Så kul vi ska ha i sommar. Njut nu av Thailand så hörs vi på telefon sen. 💋

Svar: ❤️
allenheim.blogg.se

Till top