Hejdå 2022

Hej igen

Ett litet nyårsinlägg kommer här. 
Min extra familj Therese och Hans messade vid 9:30 och frågade om jag vill följa med till stranden. 
Såklart jag ville!
Passade på att ta en promenad bort till deras boende Safir. 

(null)

(null)

Och sedan tog vi sarengen bort till Wong. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

En superhärlig dag tillsammans. 

(null)

(null)

(null)

(null)

Om en timme kommer de hem till mig och sedan ska vi bege oss mot nyårsfirandet. 

Nu är det dags att snart säga tack och farväl till året 2022.
Ett år som innehållit massa. 
Våra händelserika månader på Lanta. 
Nya vänskaper har bildats och Noah har börjat i en helt ny skola som gjort sådan skillnad. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

En sommar i Sverige och jag genomgick min operation och fick en handledsprotes med allt vad det innebar. 

(null)

(null)

Min mamma somnade in 5/7. 
Vila i frid mamma jag tänker så ofta på dig. Är ändå tacksam över att vi var i Sverige under denna tid. 

(null)

En svensk sommar fylld av sorg, vemod, rehab. 
Men ändå också fina minnen. 

(null)

(null)

(null)

(null)

Och i augusti så flög vi så till Thailand. 

(null)

Johan har hunnit med en månad i Sverige och jag och Noah har hållit ställningarna. 
En fantastisk höst på alla sätt och vis. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Tack 2022 för ett minst sagt händelserikt år. 
Så många nya erfarenheter rikare. 

Önskar ett alla ett riktigt Gott nytt år!

Tack för att ni följer mig på min resa genom livet. 
#1 - - Susanne:

Tack för att du delar med dig. Önskar er ett riktigt Gott nytt år!

Svar: Detsamma fina Susanne ❤️
allenheim.blogg.se

#2 - - Pia:

Ja vilket år det har varit ❤️

#3 - - Pia:

Ja vilket år det har varit ❤️

Till top