Jag är tillbaka


Heeeej heeeej heeej!

Som jag har saknat att skriva här. 
Som jag har saknat att ta bilder och ha ett litet tänk kring "vad nästa inlägg ska handla om".
Jag har verkligen insett hur viktigt det är för mig att ha den här lilla dagboken. 
Nu hoppas jag verkligen att allt tekniskt strul ska vara löst. 
Och att ni trots väldigt få inlägg på sista tiden vill fortsätta att titta in här. 

Som ni säkert vet så har det varit en intensiv  tid med bostadsbyte och inbrott. 
Det klart det tog massa kraft och energi. 
Förra tisdagen så vaknade jag upp med en känsla av ny energi. 
Lite som kungen sa, vi vänder blad och ser framåt. 

Tassade upp med min kaffekopp och njöt av min nya kaffevy. 
Mysigt med en liten trädgård. 

(null)

Är ju lite av en målbild på något sätt att kunna ha en palm i trädgården. 

(null)

Blev en moppetur med Johan. 
Dessa kvarter är inte främmande för mig då det är här jag ofta morgontränat samt att vi har flera vänner som bor här. 

(null)

Nästan saknat mina moppeselfies ☺️

(null)

Amelia kom för premiär av träning i nya boendet. 
Enda bilden som fångades men här instruerade hon en övning. 

(null)

Vi har ett litet husdjur i trädgården som jag alltid ser vid samma ställe. 
Så fin. 

(null)

När sen eftermiddagen kom så åkte vi ner till stranden för att umgås med Hanna med familj. 
Fick stanna moppen i väntan på att denne krabat sakta skulle gå över vägen. 

(null)

(null)

Trots mulet väder så kan man ju faktiskt ses för lite häng på stranden. 

(null)

Blev varsin kopp kaffe och surr. 
Så härligt och mysigt!

(null)

Och när kvällen kom så blev vi spontant hembjudna till våra nya grannar. 
Enda bilden som togs men var en jättevacker kväll. 

(null)

Och ja det var förra tisdagen det. 
När jag kom hem och skulle lägga upp bilder så kom jag inte in på bloggen och så har det varit sen dess. 

Desto gladare blev jag nu när jag såg att det fungerade! 
Nu ska jag inte ta bloggandet för givet igen och verkligen ta igen all förlorad tid ☺️

Börjar med det imorgon. 
Nu ska jag nämligen fortsätta vila lite för imorse så var jag hos Dr Pad igen för behandling. 
Även om jag mår så mycket bättre här så tar sjukdomen inte paus. 
Idag testade vi en ny grej, kortison in i ven i kombo med något annat som jag inte hann fråga exakt vad det var innan hela rummet snurrade till. 
Starka grejer helt klart. 
Men mår  redan lite bättre. 

(null)

(null)

(null)

Åh vad jag ska knäppa bilder här i veckan!
Så taggad nu på att skriva igen. 
Hörs snart igen, och glöm inte att trycka på ❤️ eller lämna en kommentar. 

Stort tack för att ni följer mig på min resa genom livet 🙏🏻

#1 - - Susanne:

Hej,

Så glad att du är tillbaka. Fast jag inte känner dig så har jag tänkt på dig och saknat bloggen. Håller tummarna att allt ordnat upp sig för er och att du får må bra efter den nya behandlingen du fick.
Ha en fin Lucia!

Svar: Tack snälla för en sådan fin kommentar ❤️
allenheim.blogg.se

#2 - - Thessresaa :

Så härligt att bloggen funkar igen och att det löst sig med nytt boende. Hoppas nya behandlingen gör susen❤️. Här hemma har vi nedräkning, inte klokt att vi snart är på väg. Är livrädd för att bli sjuk då det är så många som sjuknar in just nu🙈. Puss o kram o fin Lucia till er❤️

Svar: Snart sitter vi på Suan son tillsammans ❤️
allenheim.blogg.se

#3 - - Anna Isaksson :

Snart ses vi Stina! ❤️🙋🏼‍♀️

#4 - - Lena:

Så fint att allt löst sig ! Nu får det vara nog med olyckor och elände för er. Ha en fin Lucia !

Svar: Håller med! Och detsamma! Kram
allenheim.blogg.se

#5 - - Pia:

Härligt att bloggen fungerar igen, har verkligen saknat dina fina bilder och berättelser om ert dagliga liv. Hoppas behandlingen gör det bra för dig. Ha nu en fin lucia❤️

Svar: Tack svärmor ❤️
allenheim.blogg.se

#6 - - Jenny:

Ja nog har jag också märkt av strulet här med bloggen sen jag började om att skriva.

Men inbrott lät inge kul..

Till top