Julavslutning Lilla svenska

Heeej

Så var så denna hösttermin till ända. 
Tänk att det nu gått en hel höst och att det är fyra månader som vi lämnade Sverige. 
Det känns faktiskt som en evighet sedan samtidigt som tiden gått väldigt fort. 
När Noah började skolan här i augusti så var de bara tre elever på hela skolan. 
Nu är det massa elever och det har verkligen varit kul att följa den utvecklingen. 
Vi är så så nöjda med skolgången och det är oerhört kompetenta pedagoger. 
Det känns verkligen som en investering i hela Noahs skolgång. 
Som förälder så får vi även en helt annan inblick i skolgången vilket jag tycker är guld. 
Som en sådan liten grej att i stort sett varje dag få bilder i vår skolgrupp på vad de gjort under dagen. 
Ibland gör de även utflykter för att bredda kunskapen och lära sig om det land de faktiskt lever i, viktigt tycker jag. 

(null)

(null)

(null)

Igår så var vi alla bjudna till skolan för julavslutning. 
Och jag måste helt ärligt säga att detta var den bästa julavslutning som jag har upplevt. 
Vilken show vi bjöds på- så otroligt kul och jag skrattade nog mest av alla ☺️

(null)

(null)

Noahs fantastiska lärare Rebecka. 

(null)

Tidigt imorgon bitti så åker vi till huset i Ban Phe och jag ser så fram emot ett jullov tillsammans. 
Min Anna med familj som jag lärt känna här under hösten följer också med och det ska bli så kul att få visa som vårt Ban Phe. 
Och apropå det så måste jag verkligen packa nu. 
Jag ska bara… göra massa andra saker haha. 
Vår familj är nog bäst på att packa i sista sekund. 

Vi hörs snart igen! 

#1 - - Gunn-Mari:

Så trevligt vi bor på TDV 3 just nu nästan granne med ert hus.

Svar: Då ses vi imorgon
allenheim.blogg.se

Till top