Job2do

Heeeeeeej

Gårdagen blev en bättre tisdag i livet. 
Startade dagen med en kopp kaffe. 
ÄNTLIGEN är min morgonstund med kaffe tillbaka. 
Har inte druckit kaffe sen jag blev sjuk då jag helt tappade smak för det och mådde illa så fort jag kände kaffelukt. 
Blev lite orolig för det då jag älskar mitt morgonkaffe. 
Men nu så är ordningen återställd igen ☺️

(null)

Mötte upp Carro för en förmiddagspromenad och lunch på "Happy veggie".
Supertrevligt och så fräsch vegetarisk mat. 

(null)

(null)

Plötsligt när vi sitter och har som trevligast ser jag i ögonvrån hur något stort och mörkt swischar förbi oss i en ordentlig fart. 
Vi blev livrädda och skrek rakt ut!
Visade sig vara en varan. Uppenbarligen var den på jakt efter något 😅
Haha jösses det var en ny upplevelse. 

På eftermiddagen så hade vi städ så jag och Johan passade på att ta en moppeutflykt. 
Slog oss ner en stund till denna vy. 
Så vackert! 

(null)

Blev sedan vila i poolen. 
Så rofyllt och flyta omkring så här. 

(null)

När kvällen kom så var vi bjudna på avskedsfest för Kicki och Freddan. 

(null)

Vi fick en jättefin solnedgång kvällen till ära. 

(null)

Dagen avslutades sedan på BÄSTA SÄTT!
I flera år så har jag drömt om att få se Job 2 do och nu skulle de spela på musikfestivalen här på Lanta. 
Så taggad!
Bästa av allt är ju att jag fick till denna bild. 
Så stolt haha. Och starstrucked ☺️

(null)

Riktigt bra konsert, som jag längtat efter att få gå på konsert igen. 

(null)

(null)

Somnade helt klart lite extra lycklig i själen 🙏🏻

Nu tar vi lite sportlov! 
Taxin har precis hämtat oss och nu är vi på väg till Phuket. 

(null)

Ska bli så kul med en resa och bryta av vardagen på Lanta. 
Bloggar i bilen och åker nu färjan och kolla vilka som åker samma båt. 
Job2do. 
Haha sån underbar start på denna dag!

(null)

(null)


#1 - - Thessresaa :

Vilken häftig upplevelse att få dansa på stranden till Job2Do❤️❤️ Smått Avis blir man🙈😊. Ha det nu bäst hemma i Ban Phe och hälsa. Stor kram

Svar: Magiskt är bara förnamnet. Hälsar Ban Phe ❤️
Stina

#2 - - Anna Z:

Jag har inte druckit en enda kopp kaffe sen strax innan nyår heller. Det har tack och lov resulterat i två migränfria månader 🙏🏼

Vilken härlig dag ni ser ut att ha haft på vattenlandet! Och sååå kul att du äntligen fått se Job 2 do 😃

Till top