Söndag i Ban Phe

Heeeeej

Nu ligger jag här på altanen och njuter av alla ljud. 
Det har precis mörknat och jag har tänt lite ljus och kollar igenom dagens bilder. 
Jag började dagen med min kopp kaffe och såg och hörde området vakna till liv. 
När kaffet kickat igång mig så gick jag till gymmet. 
Så skönt att träna igen, saknat det de dagar vi varit på vift. 
Kände verkligen hur gott det gör! 

Förmiddagen gick i rasande fart och lunchen blev på Wangborn
Vi har några restauranger vi vill besöka denna vecka och Wangborn är en av dessa. 
Har saknat tonfisksalladen som jag alltid äter här. 
Perfektion enligt mig med bra hetta. 
Johan tog sin kycklingsallad som han alltid tar. 

(null)

(null)
(null)

(null)

(null)

(null)

Blev sedan bad i några timmar för hela familjen här på TDV. 
Träffade både gamla och nya bekanta- så härligt och ses och surra! 

(null)

(null)

Noahs önskemål blev sedan att åka in till Ban Phe och äta kebabtallrik på Olearys. 
Tog sarengen in, så mysigt och susa fram på sarengen in mot Ban Phe. 
Tröttnar aldrig på det. 

(null)
(null)

(null)

(null)

Johan blev jätteglad över att få dricka en julmust- bättre sent än aldrig 😅

(null)

Tog oss sedan en tur till TDV 2 för att hälsa på vännerna där. 
När skymningen kom så åkte vi för att titta in marknaden i Ban Phe. 
Hittade en väska och träningslinne. 

(null)

(null)

(null)

En lugn och skön söndag. 
Blir en hemmakväll idag, passar på att ta det lugnt efter några intensiva dagar. 
Väldigt skönt det med. 



#1 - - Carina:

Välkomna tillbaka till Ban Phe!
Så mysigt att träffa er igen ❤️❤️❤️

Svar: Titta du kan ju kommentera! ❤️
Stina

#2 - - Carina:

Jag fick kämpa 🤣😂❤️

#3 - - Irene:

Jättekul att läsa om vad ni hittar på och se era bilder. Vi saknar våra morgonpromenader då vi ofta möter er. Ja, det är mycket vi saknar☀️🇹🇭

Svar: Åh vi saknar er här ❤️
Stina

Till top