Thailand genom mobilen

Idag så får det bli hela två inlägg här. 
Låt oss kolla vilka bilder som fastnade i mobilen denna helg. 
Johan kom hem från sin karlresa på eftermiddagen och innan det maxade jag min egentid. 
Satt bland annat i min ensamhet på stranden i 1,5 timme och blickade ut över havet och tog en selfie som minne. 

(null)

Fredagens djurmöte blev med denna krabat som gick förbi där jag satt. 

(null)

(null)

När kvällen kom så sågs vi med två familjer som jag saknat massa när jag var sjuk. 
Carro med familj och Hanna med familj. 
Glädjespridare hela bunten!
Vi sågs på stranden och jag var väldigt tacksam över att få inviga helgen så här.

(null)

Blev sedan en middag ihop. 
Jättemysigt och trevligt. 
Noah var med sina vänner hela kvällen och kvällen avslutades med att de badade hemma hos oss. 
Tonåringarna lämnade spår i form av dessa. 
Inga tomma läskburkar eller godispapper utan lite överallt så låg det:

(null)

(null)

Munskydd! 😁

En del av lördagen har jag ju bloggat om redan och resten av den dagen såg ut så här. 
Jag träffade min bästa kompis, eller min bästa pälskompis. 

(null)

(null)

Efter vår fantastiska frukost så blev det spontant häng hemma hos oss med Kullinger. 
Vi badade i timmar och beställde hem sushi. 
Jag åt exakt hela dagen, var som om kroppen tog igen allt den missat under 10 dagar helt utan mat. 
Inga bilder dock men vi hade det väldigt gott! 

På kvällen så var vi hembjudna till Kullinger på lite häng i solnedgången. 

(null)

(null)

Innan det blev middag med gänget. 
Ännu en fin dag. 

Idag så har det endast fastnat en bild i mobilen. 
Vi började dagen med att krama Hanna och Lasse och barnen på återseende. 
De kom samtidigt som oss till Thailand i november och nu närmar sig slutet på deras resa. 
De åker nu vidare och jag har så svårt för avsked. 
Jätteglad vi har träffats och vi har många minnen tillsammans. 
Avskedet blev dock inte så brutalt för de kommer och hälsar på oss i Ban Phe innan de åker hem till Sverige så det är jag jätteglad över! 
Dock så känns det ändå lite tomt när jag blickar ut från vårt fönster och deras hus nu står helt tomt. 

(null)

Ja, det var denna helg det. 
Idag så har jag vilat exakt hela dagen. 
Det behövdes. 

Tack till er som kommenterade inlägget "Vem
är du"- så kul att läsa detta. 
Stort, stort tack. 
Är väldigt glad ni hänger här hos mig ❤️
Som jag skrivit tidigare, det blir så mycket roligare med lite respons. 
🙏🏻

Vi hörs imorgon! 
#1 - - Thessresaa :

Vilken härlig helg!! Precis som den ska vara, vänner, sol, bad, kärlek o god mat!

Till top