Utskriven

Heeeeej på er! 

Idag så är det en betydligt piggare och gladare Stina som skriver. 
Igår så låg jag och sov exakt hela dagen. 
Var som att allt kom ikapp en och jag tänkte faktiskt att det alltid blir ett bakslag innan det vänder. 
Mådde så illa men efter att ha druckit två stora resorb så kom det lite ny energi. 
Det är så otroligt lätt att glömma bort att vattnet här på flaska inte innehåller så mycket. 
Jag som i vanliga fall hinkar kopiösa mängder soda har liksom glömt bort att dricka när man inte är sugen på någonting. 

Idag är det dock en ny dag! 
Vaknade upp till regn, det verkligen forsade. 
Lite ironiskt för dessa dagar när jag bara legat i sängen så har jag drömt om regn, att få lite lättare luft att andas och lite svalare. 
Idag så kom det när jag var redo för att kliva ur sjukdomssängen ☺️

Det största som har hänt idag är att mitt lilla team har skrivit ut mig. 
Så så tacksam! 
Så gulliga och de ställde självklart upp på en bild ✌🏻
Jag har nog aldrig träffat en thai som inte vill vara med på en bild. ☺️

(null)

Självklart en selfie med Johan också! 

(null)

Efter detta så kom faktiskt Amelia hit en sväng. 
Jag messade och frågade om vi kunde köra igång lite smått med träningen och hon trodde nog jag tänkt slappa hela veckan. 
Men icke sa nicke, jag kände verkligen för att i SMÅ STEG göra några övningar. 
Och det var verkligen i små steg. 
Inget flås alls och bara rörlighetsövningar. 
Jag kände det gjorde gott för kroppen som legat helt still i tio dagar. 

(null)

Nu är regnet som bortblåst och nu skiner solen igen. 
Nu ser jag verkligen fram emot dagar här vid vår pool! 

(null)

Vi hörs snart igen! 
Till top